Hei!
Er det noen rørleggere her....?
Jeg driver og planerer litt i hagen, og har støtt på litt utfordringer med stoppekranen til vannet.
Denne ligger i dag på ca 2 meters dyp regner jeg med - og har påmontert en slik teleskopforlenger som stikker så vidt opp av bakken.
Utfordringene min er at jeg gjerne skulle fylt på et par meter til med masse (slik at stoppekranen totalt blir overfylt med nærmere 4 meter!
Mine løsninger er i prioritert rekkefølge:
1) Montere på en 2 meter forlenger på den eksisterende teleskopstangen
2) Bytte ut eksisterende teleskopstang med en som er 4 meter
3) Bytte ut eksisterende teleskopstang med en som kan tåle å stå litt i vinkel (Dersom jeg kan legge teleskopstangen ut 10-15% grader til siden - så kommer jeg ut av fyllingen og 2,66 meter er tilstrekeklig lengde!
4) sette opp en kum med stoppekranen i!
Angående 1, 2 og 3 - finnes disse produktene...?
Mvh
OMF
Er det noen rørleggere her....?
Jeg driver og planerer litt i hagen, og har støtt på litt utfordringer med stoppekranen til vannet.
Denne ligger i dag på ca 2 meters dyp regner jeg med - og har påmontert en slik teleskopforlenger som stikker så vidt opp av bakken.
Utfordringene min er at jeg gjerne skulle fylt på et par meter til med masse (slik at stoppekranen totalt blir overfylt med nærmere 4 meter!
Mine løsninger er i prioritert rekkefølge:
1) Montere på en 2 meter forlenger på den eksisterende teleskopstangen
2) Bytte ut eksisterende teleskopstang med en som er 4 meter
3) Bytte ut eksisterende teleskopstang med en som kan tåle å stå litt i vinkel (Dersom jeg kan legge teleskopstangen ut 10-15% grader til siden - så kommer jeg ut av fyllingen og 2,66 meter er tilstrekeklig lengde!
4) sette opp en kum med stoppekranen i!
Angående 1, 2 og 3 - finnes disse produktene...?
Mvh
OMF