Forferdelig BarneTV i Polen!

G

Gjestemedlem

Gjest
"Er Tinky Winky homofil?

Polens barneombud vil rådføre seg med psykolog.
Barneombudet Ewa Sowinska, som er utnevnt av landets konservative regjering, sier hun vil rådføre seg med psykologer for å finne ut om mistankene hennes stemmer.

Det er teletubbien Tinky Winky i det BBC-produserte programmet som skaper reaksjoner:

– Jeg la merke til at Tinky Winky har en dameveske, men jeg var ikke klar over at han var en gutt, sier Sowinska."

http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article1808619.ece

Det er da sammelig godt at de kristne konservative vokterne av Polens moralske forfall griper inn og beskytter barna mot slike uhyrligheter. Tinky Winky er jo dessuten lilla, som er nesten rosa og har en trekant på hodet!! Et symbol som mange polakker kjenner godt igjen fra nyere historie.

Her får hun også støtte fra den prominente amerikanske forskeren Jerry Falwell.

"In an article called Parents Alert: Tinky Winky Comes Out of the Closet, he says: "He is purple - the gay-pride colour; and his antenna is shaped like a triangle - the gay-pride symbol."

He said the "subtle depictions" of gay sexuality are intentional and later issued a statement that read: "As a Christian I feel that role modelling the gay lifestyle is damaging to the moral lives of children."

T

Thomas1

Gjest
At Tinky Winky er homofil har vært kjent lenge! Jeg må si jeg lo godt første gangen noen sa det.

Kinky Winky...hehe ;D

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Mulig han ER homofil, men hva skal han GJØRE med det? - han har vel ingen kjønnsorganer denne typen?

G

Gjestemedlem

Gjest
Jepps, kineserene vil selv ha kontrollen over det lukurative markedet for animert film. Ikke rettet spesielt mot teletubbies riktignok. Tradisjonell sosialistisk proteksjoisme. Ikke ulikt vårt eget syn på landbruksprodukter egentlig.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4743414.stm

Chinese slap ban on TV cartoons

Cartoons that blend live-action actors with animation are to be banned from TV in China.

Shows such as Teletubbies and the film Who Framed Roger Rabbit? could be affected by the decision taken by the country's main TV and film regulator.

The move is aimed at promoting Chinese animators and apparently curbing the use of foreign cartoons.
---
It has said it may eventually ban all foreign cartoons from prime-time TV.

Topp Bunn