Bare minner om Foo Fighters live på Wembley NRK3 20:50 i dag, god fordøyelse 
Vedlegg
-
55 KB Visninger: 276
Det er vel bare norges største avis som kan tillate seg å gi skiva til en syngende felegnikker terningkast 6, mest sannsynlig for kun å selge 20-30000 aviser ekstra, uten at noen løfter et øyenbryn.Roberten skrev:Du har for all del rett. Men kjæreste Eros, du om noen burde da vite at å irritere seg over manglende nivå på musikkjournalistene i vg, dagbladet etc er like bortkastet som å prøve å knyte fiskesene med boksehansker.
Nå var vel nesten hele innlegget mitt OT, men likevel noe relatert.room skrev:Noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor et innlegg i beste mening skal havne så OT og bli en debatt om VG eller Dagblad journalistikk. Lag en egen tråd om temaet og bli ferdig med det.
Det sklir "litt" ut, men ikke mer enn det. Beklager
At Homme, Grohl og en mastodontisk Zeppelin bassist velger å gjøre noe moro er vel bare et gode for fansen.
Leser du hva jeg skriver en gang til, så sier jeg at jeg ikke tviler på at det blir en fet oplevelse for de heldige.
Henger meg på trådstarter på en råtøff konsert! Nough said!
Har ikke sett nevnte opptak, men som sagt lengre oppe, tviler ikke på at det er bra.
BT skrev:Er Zeppelin-navnet plagsomt for gamle punkere? ;D
Hyggeligste mannen på hele UiO. Nå er han desverre tapt igjen. Har pakket kontoret sitt på forskningsparken(Institutt for Medier og Kommunikasjon) og flyttet til Nydalen.Roberten skrev:Nei takke meg til Øyvind Ihlen, at han ble tapt til akademika er et slag jeg nok aldri kommer over. Selv om jeg hadde stor glede av ham som foreleser også.