Folk er rare...

Z

Zomby_Woof

Gjest
Veldig rare!

En tråd om alle de merkelige greiene som folk finner på.

Jeg starter med dagens merkeligste opplevelse for min del.

Jeg spaserte i byen i dag. Jeg oppdaget at Platelageret i Brugata var stengt, så jeg bestemte meg for å ta turen oppover mot Youngstorget eller Big Dipper. Jeg krysset Storgata og kom meg et halvt kvartal oppover i Bernt Ankers gate. Plutselig kjente jeg at noen dulta meg i siden.

Det som skjedde var at et vilt fremmed menneske fulgte meg over Storgata og et halvt kvartal videre før hun dulta borti meg, snudde, krysset Storgata igjen, og fortsatte i retning Nybrua.

Det tok rett og slett en stund før jeg skjønte at jeg ikke skjønte noen ting.....

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
du ble sikkert rundstjålet, men det rareste er at du gikk til Platelageret en dag det 110% sikkert var stengt. Why?

Z

Zomby_Woof

Gjest
ErosLoveking skrev:
du ble sikkert rundstjålet, men det rareste er at du gikk til Platelageret en dag det 110% sikkert var stengt. Why?
Ikke rundstjålet i det hele tatt. Jeg har ikke allverdens tro på det som motivasjone heller. Det er en ting å prøve å tømme ryggsekken til en person i fart, men jeg går fort i tillegg....

Når det gjelder platemesser. Ikke min kopp te, rett og slett. Jeg var på tre loppemarkeder i dag i stedet. En Lp og 20 CD-er for snaut 250 kroner. Jaktfeber på platemesse blir dyrt. ;)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
skjønner mindre og mindre, du visste det var platemesse på Folkets Hus og gikk til Platelageret, ja, folk er rare........ :-*

Z

Zomby_Woof

Gjest
Fant lapp på døra. Som sagt, ikke min kopp te. Min erfaring er inngangspenger og dyre plater, ikke min kopp te...  ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
dyrt og dyrt, bildene av fangsten postet et annet sted, kostet knapt 100.- i snitt. Selvsagt ikke loppispris, men likevel. Blir vel ikke mange sykkeldelene for de pengene. ::)

Roberth

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2010
Antall liker
291
Torget vurderinger
20
I min forrige jobb var det en i kassen i butikken som begynte å høymælt begynte å filosofere om henrik ibsens et dukkehjem og spurte hu som sto i kassa om hennes mening om stykket... ::) Det som egentlig tar kaka er at han syklet med en motorsykkelhjelm over 15 mil for å komme seg til den butikken.

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
35.275
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
Selv tok jeg en snar tur i lett bakrus og gjorde ett vinyl klipp uten ingangs penger på youngst, tom prutet litt ::) Japse jazz fra -70t som ikke er av typen mossig flipp skjegg jazz. Platebaren fikk også sin beskjærde del av ekonomien idag.

Vedlegg

Topp Bunn