Flatkabel- konnektor berekna på lodding

AAaF

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.01.2007
Antall liker
153
Eg har ein Hypex DS8.0. Her er det to flatkablar internt mellom korta, type standard grå flatkabel med svart konnektor som presses på i andre enden, lurer på om det er 12 pol. Problemet er at desse har eg til gode å unngå vakkel på. Er veldig lei, Dynabel sendte meg nye ein gang(god kjapp service), men dei var heller ikkje bra. Hypex har med andre ord ikkje dei beste flatkabelpressene;) Fikk fiksa den eine, men den andre fikk eg ikkje til 100%.

Derfor vil eg gjerne benytte meg av ein konnektor som loddes, ikkje pressast på, se om det løyser floken. Er det nokon her inne som veit om denne type konnektorar?

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
10.312
Sted
Holmestrand
Kjøp deg ferdige kabler.
Kan ikke huske å ha sette slike kontakter for lodding?

Har servet svært avansert og krevende utstyr med mye kabling av denne typen. Kan ikke si at jeg har hatt dårlige erfaringer av noe slag med flatkabler/kontakter. Det eneste er at noen av og til drar i kabelen for å få ut kontakten. Da skal de fattige ha takk, selvsagt. Det tåler de ikke.
Vær oppmerksom ved kapping av kabel. det er lett å dra over slik at naboer kortsluttes. Jeg har brukt hammer og blad fra en hobbykniv for å få et konsist kutt.
Hva slags kontakter snakker vi om? Sub-D eller "vanlige" 2 like rekker?

AAaF

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.01.2007
Antall liker
153
Det er to like rekker, slik som det var på dei gamle IDE diskane i si tid, bare mindre sjølvsagt.

Nei, kan heller ikkje hugse å ha sett flatkabel kontakt til lodding. Har bare toppa seg litt med denne forsterkaren, har vore relativt krakilsk ved fleire anledningar. Det er jo litt arbeid når den er innfelt i kassa. I tillegg har eg ein Behringer DCX med samme problem, det virka ikkje ukjent for han som solgte Hypexen heller. Det virker med andre ord ikkje til å være så veldig uvanleg(standardfeil på Behringeren). Derfor var eg interessert i ei modding som kan gjere dette til ein saga blott.

Topp Bunn