Forsterkere Fjernkontroll til Spark/TRI 88 Signature

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.870
Antall liker
17.459
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Har en slik forsterker uten fjernkontroll som jeg gjerne skulle kjent IR kodene til.
1. Har du en fjernkontroll liggende som jeg kan låne en dag? Skal lære opp en Harmony remote.
2. Har du IR kodene til denne?
3. Hvordan finner jeg kodene til en forsterker om jeg ikke har original remote? Finnes det en duppedings som render ut forskjellige testsignaler og kan brukes til å finne en kode som virker? En slags scanner?
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.870
Antall liker
17.459
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
For historikkens skyld:
Cayin A88T var i Logitech basen og volumet var riktig kode. *Så da er den i mål :)
 

Janix

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2010
Innlegg
661
Antall liker
107
For historikkens skyld:
Cayin A88T var i Logitech basen og volumet var riktig kode. *Så da er den i mål :)
Kjøpte en Logitech Harmony 350, og det er noe av det lureste jeg har gjort til anlegget :)
På hovedfunksjonen her med volum og innganger så fungerer den faktisk bedre enn den originale fjernkontrollen.
 

Audio107

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.05.2012
Innlegg
221
Antall liker
184
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
Har en slik forsterker uten fjernkontroll som jeg gjerne skulle kjent IR kodene til.
1. Har du en fjernkontroll liggende som jeg kan låne en dag? Skal lære opp en Harmony remote.
2. Har du IR kodene til denne?
3. Hvordan finner jeg kodene til en forsterker om jeg ikke har original remote? Finnes det en duppedings som render ut forskjellige testsignaler og kan brukes til å finne en kode som virker? En slags scanner?
Hei
Hva synes du om den forsterkeren?
Mvh Christer Larsen
 
Topp Bunn