Fjernkontroll EMC 1 - pris?

janhella

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.09.2004
Antall liker
0
Noen som vet hva en ny fjernkontroll koster til denne?

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
472
Sted
Nøtterøy
Jeg vet ikke, men den burde ikke koste mange kronene. Jeg har EMC1 up selv og makan til kjip fjernkontroll.
Jeg har forøvrig sett samme fjernkontroll levert til mange andre apparater. Det må være en billig standard sak som de programmerer til det gitte apparatet.

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.208
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
76
En std Philips/Marantz CD-fjernkontroll vil fungere...

Arne K

Bortne

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.09.2004
Antall liker
0
Kommer ikke ec med en oppgradering av den gode gamle fjernkontrollen, som skal fungere på de fleste ec produkter?

janhella

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.09.2004
Antall liker
0
Kommer ikke ec med en oppgradering av den gode gamle fjernkontrollen, som skal fungere på de fleste ec produkter?
Har sett denne, men den blir sikkert en del dyrere?

Lexluthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
51
Torget vurderinger
2
....makan til kjip fjernkontroll.
Etter å hatt diverse dyre fjernkontroller (SAT, Densen Gizmo, Cary, Hegel (likte den første varanten for de kom i metall og Densen-knapper), så synes fjernkontrollen til EMC-1 er en av markedets beste:

1. Lett og liten (ødelegger ikke inventaret når den detter i bakken)
2. Oversiktlig (kan betjenes med vanlige fingre i mørket)
3. Billig (plast og masseproduksjon sørger for at det ikke koster en formue når junior kaster den ut av vinduet eller slipper den i do)
4. meget god rekkevidde og spredning (slipper å sikte for å betjene apparatet)
5. Bruker Philips-kode som er en vanlig brukt standard for mange apparater.
6. Har funksjoner som man vanligvis kan se langt etter på såkalte high-end kontoller som primært skal se pene ut på stuebordet.

Hva mer ønsker man av en fjernkontroll?

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
jeg er på langt nær enig med lexluthor (noe som kan være greit, ellers kommer det vel kryptonitt i alskens farger flyvende..), men innehar selv beolink 1000 som er totalt motsatt av emc1 sin. Men du all verden for en klassiker av en fjernkontroll. Herlig!
Blir et kompromiss her, tror jeg :)

jakr

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2004
Antall liker
115
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
ingen u-pris det.
fjernkontrollen til bat-en skal de ha 500 dollar for dersom den kjøpes løst-spinnvilt for en liten dings i aluminium som det koster 25kr å masseprodusere.
jakr

Topp Bunn