Diverse Finnes det noen ortopeder her inne blant oss? Helst noen med peiling på kne/skader

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.647
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Lurte rett og slett på om noen ville oversette et svar fra "latin" til norsk til meg. Har fått svar på en undersøkelse jeg tok for en stund siden, men skjønner ikke et kvekk av hva som står der.

legetime er bestillt, men det tar sin tid.....

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.607
Torget vurderinger
24
Det står sikkert bare at du har gått skoa av deg med hifi'n...:cool: Godt år btw!

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.647
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Det står sikkert bare at du har gått skoa av deg med hifi'n...:cool: Godt år btw!
hehe, hadde det bare vert det! Godt nyttår til deg også, på tide at du tar turen opp nå... Tenker litt på større og flere basselementer....

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.607
Torget vurderinger
24
Har vært rett over gata sånn ca. ved flere anledninger... Vardeåsen... gode vafler... knevegger, skråtak, store basser....

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.647
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Har vært rett over gata sånn ca. ved flere anledninger... Vardeåsen... gode vafler... knevegger, skråtak, store basser....
Vardeåsen er faktisk et stykke unna... Høres ut som om jeg må ta meg en tur til OB-BB ja, ellers så får vi vente på at han inviterer til møte....

Uansett tilbake til tråden... Noen ORTOPEDER med peiling på kne her? Er omtrent sengeliggende med smerter i kne og legg. Blir bare verre og verre....

MML

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.02.2010
Antall liker
2.376
Torget vurderinger
1
Hva lurer du på? Er lege og kan min latin, selv om jeg ikke er ortoped.

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Antall liker
2.129
Lurte rett og slett på om noen ville oversette et svar fra "latin" til norsk til meg. Har fått svar på en undersøkelse jeg tok for en stund siden, men skjønner ikke et kvekk av hva som står der.
legetime er bestillt, men det tar sin tid.....
Google translate :rolleyes:.........................Men det blir kanskje mer kaos enn hjelp :confused:

Topp Bunn