- Ble medlem
- 11.02.2002
- Antall liker
- 5
Enig der...Sett den for lenge siden, synes hele filmen er litt slitsom. Sverger heller til Hi-Fi delirium.
Apropos: Var det ikke en eller annen her på forumet som hadde denne liggende på FTP? Takknemlig for link, isåfall...Sverger heller til Hi-Fi delirium.
Vet ikke hvordan kvaliteten på den der er, men jeg har hvertfall en kopi på dvd som er tatt opp med hd recorder.
Hadde vært glimmrende!jeg har den på ftp..
Men joaredge. Om mulig kan jeg jo legge din versjon ut på en ftp også?
Så ut som en rekvisitt fra Star Trek... ;D :......headphones var.......lit spesielle.... :O)
Det var vel Jecklin Float... eller noe slik?Så ut som en rekvisitt fra Star Trek... ;D :![]()
Samme hva det var, pent var det ikke!Det var vel Jecklin Float... eller noe slik?
Mvh Vidar P
Det hadde vært genialt!! Blir litt feil med en lo-res versjon av hifi deleriumJa, det kunne vi gjort.
Kan man bruke en vanlig hodetelefonforsterker, eller må man ha en spesialforsterker slik som Stax?Jeg hørte et par Jecklin Float en gang på nittitallet.
Utrolig behagelige, og jeg syntes faktisk den gangen at lyden var helt på høyde med de beste Stax'ene. Tror det var hos Lyric jeg hørte dem, men husker ikke hvilket utstyr det ble spilt på forøvrig.
-erib