Fidelios gledesrom

Fidelio

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2008
Innlegg
2.745
Antall liker
668
Har hevet ut Cyrusboksene og fått inn en liten knott av en Naim. Platespiller er også kommet til. Tror aldri jeg har vært så fornøyd med lyden som nå, hører mye mer på musikk enn før. Med studentbudsjett ble det en billig spiller og en fin bunke plater istedenfor en dyr spiller og én plate.
 

Vedlegg

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.296
Antall liker
11.111
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Det der ser jo ut som et riktig lekkert og musikalsk oppsett. Fine bilder, og musikken jeg ser er mer enn godkjent! :)
Det er min faste overbevisning at man behøver ikke bruke mye penger for å få god vinyl-lyd, og jeg syns det er kjekt å se andre anlegg som ikke koster årslønner.
Er det en ProJect-spiller eller hva? Fint lodd, fulgte det med? Og hva med den Cambridge-boksen til venstre?
 

Fidelio

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2008
Innlegg
2.745
Antall liker
668
Nei, loddet har jeg laget selv av alle ting. Litt skummelt men moro :) Cambridge'n er billig og ok, skal teste en Stageline her og se om den er bedre.
 

Torsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.08.2005
Innlegg
1.860
Antall liker
146
Jeg har også en 5i, men hva er det hullet du har på forsterkeren? Er det hodetelefon uttak? Det har ikke jeg!?


Torsen
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hei , fine bilder , spennende både med naim og den platespillern,.........du får nok utvidet både den musikalske horisonten og blir rimlig dreven på platespillerjustering med tiden....i OVK finnes hjelp og råd , og det beste av alt ...det er gratis!

Bare å hoie ut om det er noe , Mvh Espen
 

Fidelio

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2008
Innlegg
2.745
Antall liker
668
Et par bilder til. Er eksepsjonelt fornøyd med hvordan alt låter nå, og har sluttet å fundere på oppgraderinger. Bruker heller gryna på plater.
Nait'en gav virkelig sprut og liv her i huset, kunne vel egentlig ikke vært mer fornøyd.
 

Vedlegg

  • 349.9 KB Visninger: 330
  • 231.7 KB Visninger: 332
Topp Bunn