God bedring. Snart er det høst med vær som gjør det ekstra godt å sitte foran stereon.En del av feriepengene gikk til leie av en hytte jeg var for syk til å kunne bruke. Ferien i år har vært skytteltrafikk mellom legevakt og diverse sykehus i Oslo inn og ut frem og tilbake...nå går det på den 3 uken på sykehus.. været driter jeg i....Værste ferien i mitt liv men rakk å få kjøpt noen dårlige ørepropper IEMs.
Men skal kanskje bare være glad for at jeg antagelig blir passe frisk igjen. Det kunne gått mye være . Så noen tusen kr tapt betyr fint lite.
God bedring.En del av feriepengene gikk til leie av en hytte jeg var for syk til å kunne bruke. Ferien i år har vært skytteltrafikk mellom legevakt og diverse sykehus i Oslo inn og ut frem og tilbake...nå går det på den 3 uken på sykehus.. været driter jeg i....Værste ferien i mitt liv men rakk å få kjøpt noen dårlige ørepropper IEMs.
Men skal kanskje bare være glad for at jeg antagelig blir passe frisk igjen. Det kunne gått mye være . Så noen tusen kr tapt betyr fint lite.