Alt til hus og bolig Feriepenger i kassa - får unne seg litt ekstra

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Mine feriepenger gikk til ferie, av alt i verden...

G

Gjestemedlem

Gjest
.. sko. To par fra Edward Green.

Så blir jeg heller hjemme i sommer. Liker egentlig ikke så godt å reise om sommeren. I Europa er det for varmt og i østen for kaldt. Vår og høst er bedre reisetider selv om hvis man skal lokke med seg mange venner til å leie hus noen uker i Syd Frankrike så er det lettest å få til om sommeren. Kanskje den fineste ferieformen.

Men livet er jo for kort til å gå med traurige sko. Et par gode sko varer nok livet ut, i motsetning til neste alt annet her i verden.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.173
Torget vurderinger
4
Feriepengene gikk til kjøp av båtplass så det er jo omtrent som penger i banken og sydenferie etter krav fra fruen.

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
15.583
Det vanlige, dvs ferie, generelle utgifter og aksjer for det som blir til overs.

Sist redigert:

Stein 99

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2009
Antall liker
1.279
Selvstendig næringsdrivende, så jeg får ikke feriepenger, men må gi til ansatte. Ferie blir det likevel og ikke på kreditt, men stort inntektstap ved ikke å være på jobb.
Men slik er det og klager ikke.

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
11.489
Torget vurderinger
2
En del av feriepengene gikk til leie av en hytte jeg var for syk til å kunne bruke. Ferien i år har vært skytteltrafikk mellom legevakt og diverse sykehus i Oslo inn og ut frem og tilbake...nå går det på den 3 uken på sykehus.. været driter jeg i....Værste ferien i mitt liv men rakk å få kjøpt noen dårlige ørepropper IEMs.
Men skal kanskje bare være glad for at jeg antagelig blir passe frisk igjen. Det kunne gått mye være . Så noen tusen kr tapt betyr fint lite.

Sist redigert:

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Antall liker
10.100
Sted
Østfold
Torget vurderinger
21
En del av feriepengene gikk til leie av en hytte jeg var for syk til å kunne bruke. Ferien i år har vært skytteltrafikk mellom legevakt og diverse sykehus i Oslo inn og ut frem og tilbake...nå går det på den 3 uken på sykehus.. været driter jeg i....Værste ferien i mitt liv men rakk å få kjøpt noen dårlige ørepropper IEMs.
Men skal kanskje bare være glad for at jeg antagelig blir passe frisk igjen. Det kunne gått mye være . Så noen tusen kr tapt betyr fint lite.
God bedring. Snart er det høst med vær som gjør det ekstra godt å sitte foran stereon.

BTW: 1250,- i feriepenger i år. Legger til litt så blir det nok til 2 gode whiskyer på Gardermoen søndag morgen;)

Sist redigert:

otare

Æresmedlem
Ble medlem
04.04.2007
Antall liker
11.933
Sted
Trondheim
Snart? Det har vært høst her i Trondheim i snart 3 uker!

BTW: Feriepengene går til å betale restskatt (som var forventet).

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.507
Torget vurderinger
12
Glad ikke alle mine feriepenger gikk med til restskatten som var på kr 177,-

Z

Zomby_Woof

Gjest
God bedring BC! Og måtte neste runde med sweet cheddar gå til noe du har bruk for og glede av.

roadrune

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.12.2014
Antall liker
1.180
Sted
Stord
Torget vurderinger
1
God bedring.

Har du reiseforsikring får du igjen det du har lagt ut på ferie du ikke kan ta når du er syk.

C

Cyber

Gjest
Vel, så langt har det gått i lomma på den lokale byggsjappa og blikkenslager.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.840
Torget vurderinger
1
Betaling av flytur, selvopplevd flyskam, billeie for å kunne ta en biltur i DDR og BRD på drivstofftype E10, bensin med 10% bioetanol.

Topp Bunn