Feickert Adjust+

Y

ymir

Gjest
Hei
Bestilte Feickert Adjust+ i juni.Den hevdes å ha blitt sendt 09.06.11

Da den etter lang tid IKKE dukket opp sendte jeg en ny mail til Feickert.
De sa at DHL ikke kunne finne den.Derfor ble en ny sendt 07.07.11.

Den har fremdeles ikke dukket opp.Er det noen med lignende erfaring med denne Feickert fyren?
Ser vel nå som at pengene er tapt.

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Du kan vel få sendingsnummeret fra mannen, og deretter først spore hvor sendingene sist ble observert hos DHL. DHL er erstatningspliktig hvis det kan bevises at de har mottatt pakkene uten at de er blitt levert ut til deg som mottaker. Litt mer underlig om han ikke kan gi deg et sendingsnummer, da alt hos DHL vel registreres (med mulighet for track & trace av sendingene)?? Da bør du sende ham en mail om at du ønsker pengene tilbake, da han ikke kan bevise at noe er sendt.

empty

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.06.2003
Antall liker
25
Sted
Moss
Torget vurderinger
2
Jeg har kjøpt flere ganger hos Feickert, både deler og hjelpemidler. Ovenfor meg har han opptrådd ærlig og seriøs. 2 ganger lot ting vente på seg, og jeg måtte purre. Han begrunnet da ærlig og usminket, noe han i bunn og grunn ikke trengte. Han opptrådde som de fleste seriøse hifi-pushere, litt treg men seriøs.
Som det nevnes, om det er sendt skal det kunne spores, og selskapet er erstatningspliktig. De er imidlertid pliktige ovenfor sender, ikke mottaker.

Topp Bunn