Jeg har da ikke skrevet noe som helst negativt. Jeg skriver bare det åpenbare, nemlig at dette er dub laget av hashrøykende freakere (fra Australia). Og freakere er visst ikke så uvanlig i bransjen der nede. Musikken til den grusomme tv-serien Home And Away er laget av et band kalt Magic Mushroom Music.
Siden bandet heter Fat Freddys, og de spiller dub, så skal det mye til for å overbevise meg om at dette dub-bandet ikke er solide freakere. Hvis det er så belastende for deg at du ikke lenger kan like dem kan ikke jeg noe for, det er uansett en uomtvistelig sannhet. Skulle de vise seg å være et born again kristent musikk-kollektiv som har en overvektig frontfigur så skal jeg bite i meg uttalelsen, men det er vel heller lite sannsynlig.
Kan du forklare hvorfor det jeg skriver er negativt, hvis du mot all formodning ikke skulle være en ekstrem motstander av cannabis på alle mulige måter? At du i tillegg ikke like Miles er vel et eksempel på at du ikke liker harmonier som er skapt i heroinrus, så det er kanskje en indikasjon på at du har et ekstremt restriktivt forhold til narkotika. Isåfall beklager jeg sterkt at jeg har ødelagt din glede over å lytte til din nye favorittoppdagelse, men du burde luktet lunta/pipa selv for lenge siden.
Edit:
Fat Freddy til venstre.
Edit:edit: Jeg tok feil da jeg skrev nasjonalitet, de er selvsagt fra New Zealand, ikke det større nabolandet. Og bandnavnet tilsier vel kanskje heller at Fat Freddy har brukt syre da de laget albumet, i og med at de heter Fat Freddys Drop. ;D