Farmen

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Noen som skal følge med på farmen i år?
Det er fra ny hellesund som ligger i søgne kommune. Der bor også undertegnede.
Det som var litt artig er at det faktisk er en hifi-mann med i år. Frode, som er mentor for deltagerne, drev i sin tid patetique i Kristiansand, og der kjøpte jeg mine første infinity høyttalere.
Nå jobber han for proson tror jeg.
:)

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Antall liker
1
Noen som skal følge med på farmen i år?
Det er fra ny hellesund som ligger i søgne kommune. Der bor også undertegnede.
Det som var litt artig er at det faktisk er en hifi-mann med i år. Frode, som er mentor for deltagerne, drev i sin tid patetique i Kristiansand, og der kjøpte jeg mine første infinity høyttalere.
Nå jobber han for proson tror jeg.
:)
Jeg har faktisk fått en heseblesende omvisning på øya av Frode en gang i tiden. Han er sist kjent i bransjen som svært energisk og tidvis noe diktatorisk daglig leder for Hi-Fi Center kjeden. Jeg er redd at deltakerne i Farmen får kjørt seg skikkelig i år.....

larsfs123@mail.com

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.07.2003
Antall liker
1
Reknar med eg skal følge med litt. Kjekt å drøyme om sommer når det har regna 74 dagar i strekk.

P

Parelius

Gjest
Fjøsprogram som erstatningsvirkelighet. Merkverdig er verden blitt. Gi meg heller pausefisken tilbake.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Jeg har faktisk fått en heseblesende omvisning på øya av Frode en gang i tiden. Han er sist kjent i bransjen som svært energisk og tidvis noe diktatorisk daglig leder for Hi-Fi Center kjeden. Jeg er redd at deltakerne i Farmen får kjørt seg skikkelig i år.....
Er det ikke Anders Ertzeid (Tror det er bror til Frode) som er daglig leder for HFC da?

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Antall liker
1
Er det ikke Anders Ertzeid (Tror det er bror til Frode) som er daglig leder for HFC da?
Han er sjef i dag, overtok jobben etter broren, Frode, som hadde den tidligere.

Topp Bunn