Dyr, jakt, våpen og fiske Fantastiske ferdigheter, ender det alltid opp med misunnelse og diskreditering?

• Trådstarter Desillusjonert
  • Startdato
D

Desillusjonert

Gjest
Jeg så akkurat på en video av og med Lars Andersen. En bueskytter utenom det vanlige.
Fantastiske ferdigheter, men med meninger som går på tvers av andre bueskyttere sine oppfatninger. Og det blir har selvsagt skåldet for, av de samme bueskyttere. Ren misunnelse eller kan dette være fake? Jeg kan personlig ikke skjønne at det er fake.

drawm.jpg

Anbefaler en titt på videoen:
Dansk bueskytter f?r internasjonal oppmerksomhet - sett av over 20 millioner - kultur - Dagbladet.no

Vi ser noe av det samme med Cesar Milan, Hundehviskeren. Elsket blandt de fleste med hund, men ofte hatet av oppdrettere. Hvorfor det?
Han har også ferdigheter utover det vanlige...
Cesar-Millan-the-dog-whisperer-25204454-900-350.jpg

POB

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.09.2003
Antall liker
3.193
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
32
Imponerende bueskytter, det må jeg si 8).
Hvis det er fake, er det dyktig laget.

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Antall liker
2.501
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Så denne før i dag. Det er nesten vanskelig å fatte at noe slik er mulig, men fake tviler jeg på at det er.
Han er flink med pil og bue, det er sikkert. :)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jeg er nok en av dem som er svært misunnelige på folk som er flink med pil og bue.

D

Desillusjonert

Gjest
Jeg driver litt med bueskyting og kjenner noen som er veldig flinke. Denne fyren her er nok debunket ganske grundig flere ganger, selv om han er flink til det han driver med. For eksempel her:
On speed archery | Encased in Steel
og her:
https://www.youtube.com/watch?v=rDbqz_07dW4

Et par av tingene han gjør er til og med debunket av Mythbusters :cool:
Hmmmm, Mythbusters har bevist opptil flere ganger at det er ikke alt de får til eller har greie på, så den tar jeg med både en og to klyper salt...

DagT

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.05.2013
Antall liker
3.607
Sted
Oslo
I videoen til går de i detalj på hvorfor mythbusters har rett denne gangen.

Presisjonen i hans historiegjengivelse er også noe mangelfull, og forøvrig: En av mine bueskytterbekjente driver med en asiatisk stilart og legger pilen på høyre side.

Topp Bunn