|
Det er Chrome som gjelder... ;D... Men ja, kult med den lille søte der oppe...Burnt_Island skrev:...istedet for den vanlige Opera logoen skal det væreden var kul
![]()
Ingen endring med Safari på Mac heller........bambadoo skrev:Ser ingen endring med min iphone drittmå sjekke en skikkelig nettleser når eg lande. Wifi på fly er en fin ting
Ja.Haavard skrev:Er det et dårlig tegn at jeg ikke skjønner en dritt av det dere snakker om![]()
Fungerer på Safari på PC, ver. 5.1.1Bent skrev:Ingen endring med Safari på Mac heller........bambadoo skrev:Ser ingen endring med min iphone drittmå sjekke en skikkelig nettleser når eg lande. Wifi på fly er en fin ting
Valgfri logo, profilstyrt?cybervision_ skrev:Fra spøk til alvor, kul logo - blir interessant å se hva dere har fått til på HFS #3.![]()
Men i dag dukket det opp her ogsåOle I skrev:Fungerer på Safari på PC, ver. 5.1.1Bent skrev:Ingen endring med Safari på Mac heller........bambadoo skrev:Ser ingen endring med min iphone drittmå sjekke en skikkelig nettleser når eg lande. Wifi på fly er en fin ting