Hei, jeg vært ute i verden og sett de bigge greiene, ikke sant. Sett hvor big og fluffy verden er, ikke sant. Fett, ikke sant! Nå, ikke sant, forstår jeg bibelen, ikke sant. Det er en bok, ikke sant, som er full av verden, ikke sant. Fy faen, kult, ikke sant, at jeg forstår det, ikke sant. Bibelen handler om følelser, ikke sant, å få menneskene til å tenke, ikke sant. Men når noen kødder meg meg, ikke sant, ja da kan jeg være en jævla kødd tilbake, ikke sant, for jeg er designer og innkjøper, ikke sant, og så har jeg en slektning i Kapital, ikke sant, som faen meg ikke er til å kødde med, ikke sant. Men faen, ikke sant, å trekke inn sånn private greier, ikke sant, det blir det sånn jævla pes av, ikke sant, for vi har vært på firmafest i både Moskva og Køben, hele gjengen, ikke sant, og da vet vi, ikke sant. Hjemme har jeg 800 Rolex-klokker, ikke sant, eller noen av dem er kopier, ikke sant. Har samlet i 20 år, ikke sant. Men fy faen det skal bli bråk, ikke sant, når noen kødder, ikke sant. Jeg lover deg blod, svette og tårer, ikke sant. Det sa jeg til Jarle i siste møte med advokatene, ikke sant, da var det jævla hett, ikke sant. Husker du hva jeg sa, ikke sant, sa jeg til Jarle, ikke sant. Han svetta som en gris, ikke sant. Hadde med meg Rolex-klokke på strippebar i Bangkok, ikke sant. Give it to me sa mannen med gønnern, ikke sant. Feit gønner, ikke sant. You want this too, sa jeg, ikke sant, og dro frem enda en Rolex fra lomma. Da blei han stille, ikke sant. Men faen, å dra inn private ting og likningsmyndighetene, det gjør du faen meg bare ikke, ikke sant. Skal du ha en drink, ikke sant? Det ække mange som kødder med meg, ikke sant. Det jeg blir mest forbanna på er at de sier ja, samme faen, ikke sant. Kineserne sier faen meg ja hele tida, ikke sant. Forstår du hva jeg sier eller? Ja. Hva sier jeg da? Nei, da rister de på hue, ikke sant. Faen, ikke sant, jeg gikk ned fra 800 tusen til 600 tusen, ikke sant, selv om omsetningen gikk opp, ikke sant. Da blei jeg forbanna, ikke sant. Jarle kødder ikke med meg, ikke sant. Da skal han faen meg passe seg, ikke sant. Jeg måtte faen meg tegne opp på et papir, ikke sant, hver eneste skive bacon jeg skulle ha til frokost, ikke sant, og likevel greide de jævla Kineserne å spørre om jeg skulle ha Cornflakes, ikke sant. Men Ja sier dem hele gjengen, ikke sant.