På tur og reise FA-cupfinale, hvilken pub i London bør man være på?

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
12.472
Torget vurderinger
2
Fastlåst i London, og selv om jeg ikke bryr meg en døyt om fotball, kan jeg benytte dagen i morgen til å oppleve stemningen rundt denne galskapen. Det første problemet er at billett til Wembley koster kjapt 5 000,- NOK, særlig jeg gidder det.

Men hvilken pub vil gi et godt innblikk i moroa? Har f.eks. ManU en "egen" pub i denne byen også?

Mvh
Håkon Rognlien

oks81

Æresmedlem
Ble medlem
29.10.2012
Antall liker
11.577
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
3
Siden du ikke bryr deg noe om fotball, så kan du ta på deg en Liverpool skjorte og gå på Man U pub.
Da får du garantert action uten å måtte se på kampen i det hele tatt! ;)

Mvh
oks som desverre aldri har vert i London og er heller ikke interessert i fotball :)

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
12.472
Torget vurderinger
2
Er enda mindre interessert i vold enn i fotball. Liverpool-skjorte er stygt.

;)

Mvh
Håkon Rognlien

oks81

Æresmedlem
Ble medlem
29.10.2012
Antall liker
11.577
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
3
Ja, det er sikkert best at Bruce Willis tar seg av volden på film :)

Angående pub, gjør det på gamle måten, gå ut på gata og velg en plass som virker interessant.
Blir ofte kjekt uansett :)
Mitt eneste råd som uvitende :)

Mvh
oks

G

Gjestemedlem

Gjest
Fastlåst i London, og selv om jeg ikke bryr meg en døyt om fotball, kan jeg benytte dagen i morgen til å oppleve stemningen rundt denne galskapen. Det første problemet er at billett til Wembley koster kjapt 5 000,- NOK, særlig jeg gidder det.

Men hvilken pub vil gi et godt innblikk i moroa? Har f.eks. ManU en "egen" pub i denne byen også?

Mvh
Håkon Rognlien
Det er verdt å få med seg stemningen alene. Både oppladingen før kampen og selve kampen, selv om man ellers finner fotball ganske kjedelig. Det kan være helt elektrisk stemning. Finn en stor pub/lokale med mange folk (Students' Union eller noe slikt) , gjerne der fansen møtes før de skal på selve kampen. Aner ikke hver dette er i dette tilfellet.

Hvis man ikke er fan av en av dagens lag så ville jeg hengt meg på Crystal Palace supportere. De er nok underdogs, hører til i London og vil nok vise en voldsom entusiasme. Slikt er moro å oppleve. CP har bare vært i finalen en gang før, i 1990, da de tapte mot nettopp ManU.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.166
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
*The Nelson's head ( Bethnal green )

*The George&dragon ( Shoreditch )

*The royal vauxhall tavern ( Vauxhall )

*The eagle ( Vauxhall )

*The kings arms ( Soho )

*Comptons ( Soho )

I en av disse pubene vil du kunne se fotball, ta en pint og møte spennende folk.

Topp Bunn