Førjulsjazz og 50-årslag

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.964
Antall liker
6.047
Torget vurderinger
32
Lørdag 7. desember kl. 19 åpner dørene for en av jazzkonsert av de ypperste merke.

Halvannen time senere går nemlig Bendik Hofseth på saksofon, Mats Eilertsen på bass, Jan Gunnar Hoff på tangenter og Audun Kleive på trommer, på scenen på Sekkefabrikken i Slemmestad.

Det hele skjer fordi jeg blir 50 og har leid både Sekkefabrikken og hyra inn musikerne. Jazzkvartetten skal spille omtrent en times tid, så blir det en liten pause før bandet jeg synger i "All Grunn Til Panikk" skal spille coverlåter vi tror vi kan sånn noenlunde i halvannen time.

Hvis det er noen av mine hifi-venner her på Sentralen som har lyst til å ta turen for å høre glimrende musikk og feire at jeg blir en gammel mann, så hadde det vært hyggelig å se dere på Sekkefabrikken i Slemmestad.

Påmeldingen gjøres via Vipps til 97 70 73 03 og koster 300 kroner per pers. (skriv navnet på den eller de du melder på i Vipps-meldinga).

Det går til leie av lokalet, jazzbandet og velkomstdrinker, pizza, kaffe og kaker. Eventuelt overskudd går til mineryddingshund-prosjektet til Norsk Folkehjelp.

Baren holder åpent helt til 01.00, så noe å drikke burde det være mulig å få kjøpt seg også.

Hadde vært moro å se noen av hifi-vennene mine på festen min.
 
Sist redigert:

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.964
Antall liker
6.047
Torget vurderinger
32
... og hvis du trenger overnatting, så har jeg fått ordnet billig hotell-overnatting ti minutter unna.

Roy
 
Topp Bunn