Får ikke til å legge inn bilder i forumet!

Steinawarjar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.05.2011
Antall liker
0
Sted
Sør Trøndelag
Jeg har prøvd flere ganger men får ikke til å legge til bilder.
Har lest instruksjonen, gjort bildene om til mindre filer, under 500KB

Men, ingenting.

Noen som gidder å fortelle hva jeg gjør feil?

Vedlegg

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Steinawarjar skrev:
Jeg har prøvd flere ganger men får ikke til å legge til bilder.
Har lest instruksjonen, gjort bildene om til mindre filer, under 500KB

Men, ingenting.

Noen som gidder å fortelle hva jeg gjør feil?
Har samme problem. Og nesten samme høytalere ;D.

Steinawarjar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.05.2011
Antall liker
0
Sted
Sør Trøndelag
Jeg vurderte 1400 jeg og men MA7000 hadde ikke drevet det. Hvordan er de på 501?
Jeg sikler fælt når jeg ser de nye 601 til Mc...

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
501 lyder utmerket, men sikler selv også på 601. Vanskelig å få hørt, og sett dem, da Soundgarden ennu ikke har fått dem inn. Dette gjelder filialen i Frognervn.

Steinawarjar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.05.2011
Antall liker
0
Sted
Sør Trøndelag
Jeg trur ikke jeg skal holde pusten til Soundgarden i Trondheim får inn noe i denne kategorien. Men, jeg er også veldig gira på å høre og se dem. Lite fra McIntosh jeg ikke kunne tenkt meg å sett/hørt når jeg tenker meg om...

Once you go Mc, you dont go back?

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Steinawarjar skrev:
Jeg trur ikke jeg skal holde pusten til Soundgarden i Trondheim får inn noe i denne kategorien. Men, jeg er også veldig gira på å høre og se dem. Lite fra McIntosh jeg ikke kunne tenkt meg å sett/hørt når jeg tenker meg om...

Once you go Mc, you dont go back?
Mc. elskere ser seg aldri tilbake :). Flotte produkter, amerikansk industri-design av ypperste klasse. Ikke så helt galt priset heller. Tenkte egentlig å kjøpe 1,2 kw., men 601 ser tøffere ut, samt at 1,2 kw., er store & tunge. Måtte ha byttet rack også da. Mht. hvordan nuværende oppsett lyder, så er det vel nok å si at jeg koblet ut subèn. Mer enn nok bass i JBL 1400.

Steinawarjar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.05.2011
Antall liker
0
Sted
Sør Trøndelag
1,2KW hadde vært gøy det og, men jeg jeg må sette ei grense en plass. 601 er innafor rekkevidde med en god del sparing, og litt flaks på bruktbørsen. Ellers så kan jeg si at jeg en god stund har vært noe misfornøyd med bassen i array 1000, men har kommet fram til at det må være rommet som gjør det. Går jeg i hjørnet ved samboerns pyntebord er det MASSE bass, men lite i lytteposisjon. Jeg har bestemt meg for å ikke skylde på høyttalerene og heller skylde på meg selv for å (inntil videre) være nødt til å ha anlegget i stua. En ting er sikkert JBL sammen med McIntosh passer meg veldig godt!

Jeg er heldig og har en bedre halvdel som synes at høyttalere og hvordan de ser ut er helt opp til meg, derav JBL array :)

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Enig i det. Array er vel noen av de styggeste h.t. som finnes. Hadde jeg gått for utseende/design, ville jeg valgt B & W 802 D. De er dessverre litt kade, og diamant diskant har jeg aldri likt. Får sikkert mye pepper for å påstå slikt, men har hatt B & W 804 S. Å gå ytterligere opp i pris på det merket, gjør jeg ikke. Heller JBL. K 2. litt dyrere enn Array serien, men har ingen hast. Først prøve Mc. 601. Uten å selge 501.

Steinawarjar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.05.2011
Antall liker
0
Sted
Sør Trøndelag
Hehe, OM og når du skal selge 501'ene så kan du gjerne sende meg en melding :)
Hørte K2 med Mc i Trondheim en gang, flott lyd og flotte høyttalere.

Etter å ha lest hvilket utstyr du har har jeg noen spørsmål, hvordan liker du c2300?
Har du noen erfaringer å dele rundt riaatrinnene?
Hører mye bra om denne pre'en og er litt nysgjerrig på rør...

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Er ingen ekspert. Men kan jo dele mine erfaringer. Hadde før Hegel fra H-1 til P 4 & H 4. Derefter Mc. 401, m. Hegel P4. Da jeg for fire år siden kjøpte C 2300, var det som om lydbildet åpnet seg, og musikken ble tilstedeværende, som å ha musikerne i rommet. Kalles vel holografi? Ble så tent på Mc. at jeg kjøpte Mc. 501. Disse avslørte en litt kald lyd-signatur på B & W 804 S. Solgte så disse, og har for øyeblikket det oppsettet som står i min profil. Er jo egentlig fornøyd, men oppgradering frister alltid. Kan forøvrig tilføye at jeg har drevet med hifi i snart 30 år. Har hatt mye rart utstyr ;D.

Steinawarjar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.05.2011
Antall liker
0
Sted
Sør Trøndelag
Hva med Riaa'n? Har du fått prøvd begge? MA7000 har MM inngang men ingen MC inngang. Jeg skal erstatte platespillern og tenker at jeg skal begi meg inn på MC PU. Da trenger jeg enten en ekstern riaa, eller en pre som jeg kan bruke i tillegg til effekttrinnet i MA7000 fram til jeg kommer over noe nytt der og.
Jeg innser i det jeg skriver dette at jeg og har blitt som jeg har lest så mange ganger "bitt av oppgraderingsspøkelset", noe jeg ikke hadde planer om å bli...

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Bruker kun MC rørene. Ser at det er to `reserve rør`til MM. Og nu er jeg på tynn is, v. å anbefale en C220, vet at den er den minste rør-preèn til Mc. Men om den har MC tilkobling, vites ikke. Kanskje man skulle forflytte seg til vennetråden for Mc.?

mvh. oct

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Ser at tråden er flyttet. I trådstart spurte du om hvordan legge ut bilde. Det kan jeg ikke. Flaut, men sant :-[.

Steinawarjar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.05.2011
Antall liker
0
Sted
Sør Trøndelag
Så dere ser ikke bildet i første innlegg? Det kommer fram til meg...
DA er det ikke så ironisk som jeg tenkte...

Fillern, trudde jeg hadde fått det til jeg...

Bent

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2008
Antall liker
613
Sted
Nordhordland
Steinawarjar skrev:
Så dere ser ikke bildet i første innlegg? Det kommer fram til meg...
DA er det ikke så ironisk som jeg tenkte...

Fillern, trudde jeg hadde fått det til jeg...
Visst har du fått det til, bildet viser fint her. :)

Topp Bunn