Jeg har lenge drevet og flyttet hit og dit på anlegget/høyttalere for å finne bass. Har endelig fått god og fyldig bassrepons fra cd. Ble en trist opplevelse når vinylriggen ble satt opp, med dårlig bassrespons (dvs lite bass) ... Forventet igrunn mer varmtlåtende fra vinylen også. Har drevet og spilt inn pickupen uten å kjørt lyd til høyttalerene - eller blir den da spilt inn??
Kan dette være feilinstillinger av platespiller tro?? Men finner ikke helt hvor jeg skal lete lenger da jeg mener jeg har gjort det meste rett
Har accoustic solid classic wood drivverk med Rega 301 arm og Ortofon rondo blue. Har jobbet maange timer med innstillinger, men kan jo selvfølgelig ha gjort noe feil.. Har forresten project tubebox2 se, som står på byttelisten. Kan det ligge i RIIA trinnet/mismatch eller lignenede. Er veldig ny på vinylverden..
Det var flere spørsmål dette
Noen som har innspill på noe som kan testes, eller som umiddelbart synes opplagt??
Kan dette være feilinstillinger av platespiller tro?? Men finner ikke helt hvor jeg skal lete lenger da jeg mener jeg har gjort det meste rett
Har accoustic solid classic wood drivverk med Rega 301 arm og Ortofon rondo blue. Har jobbet maange timer med innstillinger, men kan jo selvfølgelig ha gjort noe feil.. Har forresten project tubebox2 se, som står på byttelisten. Kan det ligge i RIIA trinnet/mismatch eller lignenede. Er veldig ny på vinylverden..
Det var flere spørsmål dette