extremsport?

leifa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.06.2005
Innlegg
181
Antall liker
0
Å innrømme her at jeg bruker høyttalerkabler fra Biltema må vel være en risikosport.... Og når jeg videre forteller at signalkablene ikke engang er hifi kabler, men mikrofonkabel....

LA
 

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
993
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
En far som lot drittungen sin pelle på platespilleren min, selv etter at jeg høflig ba han om å ta barnet vekk....han bedrev ekstremsport!

Ungen forsto imidlertid sin visitt-tid da jeg benyttet "kommandorøsten".  

Tror ikke den ungen rører platespilleren min mer;) :mad:

NB, jeg er ikke hysterisk, mine døtre på 8 og 10 får gjerne spille plater, for de har lært å bruke vinylriggen.  Men drittunger som legger sine snørrvåte hender klamt rundt toenarmen, og fedre som sier "hun må da få se og røre litt", de har ikke min tålmodighet.  

Er det jeg som er en gretten gammel gubbe her ???
Absolutt ikke! Men det er min mening, har vært i samme situasjon selv og han kom aldri tilbake til meg og jeg var likeglad for det, men det tragiske med silkehansker på drittunger er at der endte det med at han lot ungen sin tenne på hele huset... og faren omkom.
 

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
512
Antall liker
128
Ja, der kan du se. Når foreldre lar unger ture frem som de vil, så går det galt.

Har fortsatt til gode å fornærme foreldre ved å irettesette drittungene dems, men jeg GLEDER meg til den dagen det skjer. Blir en morsom konfrontasjon!
 

Nettbrum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.10.2004
Innlegg
101
Antall liker
0
Kanskje det å skryte på seg den største Krell-riggen, mens du egentlig har en Tivoli-PAL med en 20 år gammel bærbar cd-spiller koblet til?
 

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
512
Antall liker
128
Litt løgn som aldri blir oppdaget er jo aldeles ingen ekstremsport.

Å innrømme på hifisentralen at jeg bruker en stanton dj-pickup på platespilleren min, er vel igrunn rått nok:)
 
Topp Bunn