Euforisk Lørdag!

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Antall liker
10.934
Sted
Fra Fredrikstad, kommet meg helt til Halden
Torget vurderinger
1
Må bare dele gleden over platemesse besøk i plankebyen! Her fikk jeg tettet noen hull i samlinga til greie priser. Den største overraskelsen var den overraskende gode tilstanden på selv de jeg kjøpte til 50 kroner! Nå blir det litt vinyl vask mens forsterker og riaa varmes opp! Til de av dere som ikke har vært på slike messer: anbefales!

Whiplash

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2013
Antall liker
2.087
Sted
Østfold
Torget vurderinger
4
Hvor i Fredrikstad var dette ? Er det i morgen også? Må begynne å følge med skjønner jeg :)

OlaR

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.03.2005
Antall liker
552
Sted
Oslo
Torget vurderinger
25
Alltid artig å høre slikt! Hva fikk du tak i som tettet hull?

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Antall liker
10.934
Sted
Torget vurderinger
1
Dark side of the moon til kr 100,- (de hadde også en forseglet utgave til 600) foreigner 4, rush, deep purple dobbel live, 10cc, elvis aloha from hawaii (nostalgi fra barndommen ) alice cooper billion dollar babies, bruce Springsteen live special limited edition. Der måtte jeg stoppe pga tomt for kontanter; )

ChrisAndre

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.09.2013
Antall liker
1.563
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
15
Fikk dessverre ikke vært der denne gang, men de har utsalg 2 ganger i året. Neste blir tidlig på høsten:)

ChrisAndre

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.09.2013
Antall liker
1.563
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
15
Kan prøve å huske det, men de er på facebook og der kommer varsler mm.

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Hvis det er noen trøst, så finner man i 99,999% av tilfellene de samme platene i samme tilstand til bedre priser ved å lete/følge med på Discogs og Musicstack.

...men platemesser er selvsagt kult. Det er noe eget med å gå og bla i hyllene.

En bedre trøst er at det åpner en ny vinylbutikk i Østre Bydel i Sarpsborg på mandag. Må sjekkes ut, selvsagt.

ChrisAndre

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.09.2013
Antall liker
1.563
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
15
Det er sant:) Men litt artig å bla litt da. Men lokalet er altfor lite på St. Croix huset. Jeg fikk med meg den nye sjappa i Særp. Forsøker kun å være i Særp når jeg jobber, men vinylsjappe gjør turen verdt fra Fredrikstad:) Gi en tilbakemelding på butikken, da...

OlaR

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.03.2005
Antall liker
552
Sted
Oslo
Torget vurderinger
25
Dark side of the moon til kr 100,- (de hadde også en forseglet utgave til 600) foreigner 4, rush, deep purple dobbel live, 10cc, elvis aloha from hawaii (nostalgi fra barndommen ) alice cooper billion dollar babies, bruce Springsteen live special limited edition. Der måtte jeg stoppe pga tomt for kontanter; )
Forstår euforien! :)

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Antall liker
10.934
Sted
Torget vurderinger
1
Det er sant:) Men litt artig å bla litt da. Men lokalet er altfor lite på St. Croix huset. Jeg fikk med meg den nye sjappa i Særp. Forsøker kun å være i Særp når jeg jobber, men vinylsjappe gjør turen verdt fra Fredrikstad:) Gi en tilbakemelding på butikken, da...
Kunne ikke dy meg og var innom butikken kl. 12 når den åpnet i dag! jeg hadde litt dårlig tid (skulle vært på jobb til 12, men ble litt sen a gitt) rakk alikevel å kjøpe 12 plater. prisene var faktisk lavere enn på platemessa og skivene ser bra ut (har ikke rukket å vasket/prøvespilt ennå). alt i alt et interessant sted å besøke for å tette hull i samlinga eller finne noe man ikke hadde tenkt på i det hele tatt! :)

mvh
Vidar

Topp Bunn