Ett lytterom i potetåkeren...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Jan-Helge

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2007
    Innlegg
    1.163
    Antall liker
    540
    Liker nesten 50 best, spiller raskere
    De med Elac/IMF basselementer spesielt, de spiller helt vidunderlig og er noe jeg skal ha igjen.
    En kamerat kjøpte nylig et par, de er like vidunderlige som jeg husker mine gamle.
    Når jeg kjøper et par igjen så settes definitivt både SACM og RSPM til lagring, da er det TLS50 som vil stå i stuen.
    Nå mangler de imponator-faktene til sine storebrødre, men de tar de igjen på spilleglede og hvordan de låter. TLS50 er undervurdert og i de fleste tilfeller spiller de langt bedre og mer musikalsk enn sine storebrødre, har skrevet det mange ganger at jeg mener den rette versjonen av TLS50, det er de beste høyttalerne IMF laget så magisk er de...
    Så jeg er veldig enig med deg i dette, TLS50 er fremragende. Den versjonen som står hos meg nå derimot, med dem foretrekker jeg storebrødrene også musikalsk og hvordan de låter. De mangler det som gjør magien...
     

    Jan-Helge

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2007
    Innlegg
    1.163
    Antall liker
    540
    Ser nydelige ut, men de kan få mer luft rundt seg (noe som ikke alltid er praktisk mulig).
    Har ikke optimal stue eller plassering jeg heller, så man må jo gjøre det beste ut av det. Med såpass store høyttalere begrenser det seg veldig hvor man kan plassere dem, det er ofte ingen valg, de må stå der de må stå.
    Alltid ønsket å høre dem i et optimalt rom for dem, men aldri hatt sjansen til det.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn