Diverse Et par spørsmål om Gold Note

Dinosauren

Medlem
Ble medlem
14.02.2021
Antall liker
2
Sted
Askim
Hei!
Har forelsket meg litt i utseendet til italienske Gold Note, og det jeg har sett av tester har vært veldig positivt. (Er først og fremst interessert i en integrert forsterker, en cd-spiller og en PSU). I den forbindelse har jeg et par spørsmål:
1) Jeg kan ikke finne hverken en importør eller en forhandler som er ansvarlige for merket i Norge. Er det borte fra markedet, eller er det bare jeg som er dårlig til å lete?
2) Noen her som har noen erfaring med Gold Note?

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
1.514
Torget vurderinger
1
PM Audio har tidligere vært norsk importør av Gold Note, og etter det har Mala Audio hatt agenturet. Jeg mener å huske at de avsluttet det for et lite års tid siden?

Ketil

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.05.2004
Antall liker
1.078
Det var inntil nylig Mala audio som hadde importen. Jeg har personlig erfaring med DS-1000 EVO Line som er en streamer/dac/pre. Da trenger du bare å koble på en effekt-forsterker. Har nå effektforsterkerne deres i anlegget. Min erfaring er at dette er gode produkter.

Vegard0

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.04.2010
Antall liker
646
Sted
KarmIsland
Torget vurderinger
1
Har hatt GN ph10 riaa med psu, og har nå en ph5/psu. Begge to er veldig gode. Hvis noen har en ph10 med psu i sølv er det bare å gi en lyd😅

PederP

Æresmedlem
Ble medlem
27.04.2019
Antall liker
31.293
Sted
Nordvest på Jæren
Torget vurderinger
8
Du kan lese fleire tilbakemeldingar på ulike produkt i vennetråden;

Dinosauren

Medlem
Ble medlem
14.02.2021
Antall liker
2
Sted
Askim
Takk for tilbakemeldinger - og henvisningen til vennetråden! Jeg har et spørsmål til: Om jeg kjøper Gold Note produktene i Sverige eller Danmark, må jeg tilbake dit for evt. service eller reparasjoner, eller finnes det noen i Norge som kan fikse dette?

Topp Bunn