Erfaringer rundt Pioneer PL-70L II ?

VortexSurfer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.12.2007
Antall liker
204
Sted
Henningsvær, Lofoten...
Hei Godtfolk!

Samboeren min har en onkel i Amerika som var på besøk her i sommer, hans kompis jobbet i en årekke i Japan og handlet med seg diverse snacks hjem til Statene før han skiftet jobb og flyttet hjem igjen.

Nå har det seg slik at onkelens kompis vil kvitte seg med en del av tingene sine, deriblant en slik en:

Pioneer PL-70L II

pl-70lii.JPG

Noen som har kjennskap til denne spilleren? Er jo en spiller fra Exclusive serien til Pioneer dette, så den burde jo være grei om prisen er rett.... :rolleyes:

Noen formening om hva noe slikt kan være verdt? Er jo en 100Volts utgave dette, men dette løser seg vel enkelt med en omformer....

På forhånd takk for svar :)

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.714
Sted
Hus
Går for å være blandt det aller beste direktedrevne fra Japan. Pris vet jeg ikke noe om, for dette må være en skjelden fugl her på berget. Skulle jeg tippe, så ville den kostet rundt 7000 spenn tenker jeg hvis den er komplett med støvlokk og manualer. :)

VortexSurfer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.12.2007
Antall liker
204
Sted
Henningsvær, Lofoten...
Går for å være blandt det aller beste direktedrevne fra Japan. Pris vet jeg ikke noe om, for dette må være en skjelden fugl her på berget. Skulle jeg tippe, så ville den kostet rundt 7000 spenn tenker jeg hvis den er komplett med støvlokk og manualer. :)
Hei, og takk for svar :)

Driver og googler for harde livet for å lese meg opp rundt denne spilleren, og som du sier så går den for å være noe av det aller beste blant DD spinnere....
Ser at du er midt i leia når det gjelder prisantydningen, tror nok jeg kan være villig til å strekke meg litt til om jeg graver dypt nok... :rolleyes:

Noen formening rundt å bruke en omformer på denne evt?

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.356
Torget vurderinger
1
Det beste Pioneer har laga i det segmentet..ferdig biff! Pinadø fin også:cool: Du finner dem visst over alt, Vortex..hehe..Gi ham et bud! Se ellers i boksen, jeg har et RIAA-tips også..

Sist redigert:

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.714
Sted
Hus
Er visst en Pioneer Exclusive som selve kassa er ennå høyere enn denne oxo. Heter visst PL 90 eller 100. Sett en for salg på HiFiDo i Japan. Den var dyr. :)

VortexSurfer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.12.2007
Antall liker
204
Sted
Henningsvær, Lofoten...
Det beste Pioneer har laga i det segmentet..ferdig biff! Pinadø fin også:cool: Du finner dem visst over alt, Vortex..hehe..Gi ham et bud! Se ellers i boksen, jeg har et RIAA-tips også..
Hehe, høres bra ut det Auditor... ikke så værst utseende heller nei :cool:

Er en jæ..l på å leite vettu, skal sende ham ett bud og høre hva han sier..... var visst en på jobben som var interessert også.... pussig nok...

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.356
Torget vurderinger
1
IL MONSTRO GIAPPONESE, det der..hehe

Topp Bunn