Erfaringer med Clearaudio?

T

Thomas1

Gjest
Tenkte jeg skulle ta skrittet inn i vinylens verden. Til nå har jeg ladet opp med innkjøp av masse fersk vinyl.
Har kikket litt på Clearaudio sin Emotion som blir solgt på Hifi center kjeden.
Noen som har erfaring med denne, eller andre spillere fra Clearaudio?
 
T

Thomas1

Gjest
Kjøpte den i dag for 1 time siden. Tok noen bilder, men er skikkelig Grønn når det kommer til data. Første skive ut var jubileums vinylen til Pink floyd...DSOTM.
 

Eirik_L

Medlem
Ble medlem
03.03.2006
Innlegg
18
Antall liker
0
Hei Thomas og grattis med ny spiller.
Clearaudio er en skikkelig seriøs spiller som er topp å eie. Artig å ha noe som er fint å vise fram også.
Clearaudio har alltid laget lekre spillere.
Venter spent på bilder av nykomlingen.
 

juster

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.11.2003
Innlegg
503
Antall liker
17
Torget vurderinger
1
Gratulere med flot spiller, 3 års fabriksgaranti :) på en såpas rimelig spiller, antyder vel om gode kvaliteter.

Mvh Tom-Erik
 
T

Thomas1

Gjest
Takk takk. Skal prøve å lese meg frem til hvordan man legger ut bilder her.
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.718
Antall liker
7.976
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Emotion er ein god spelar, sjølv om det er merkbart betre med dei litt dyrare modellane. Clearaudio sin styrke er etter mitt syn klangnøytralitet - svært presis og analytisk, rik på nyanseringsevne. Og så er dei alltid estetisk tiltalande, tykkjer iallfall eg.
Skikkeleg godt vert det med tangentialarm. Og ein passande pickup er alltid eit must.
.
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.416
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Kjøpte den i dag for 1 time siden. Tok noen bilder, men er skikkelig Grønn når det kommer til data. Første skive ut var jubileums vinylen til Pink floyd...DSOTM.
Gratulerer!
Hva slags pick-up spiller du på?
 
T

Thomas1

Gjest
Aurum classic som fulgte med. Må lytte en del med den, finne ut hva jeg savner og oppgradere da.
 
T

Thomas1

Gjest
Har lest den "hvordan legge inn bilder tråden" til det kjedsomlige. Trodde jeg fikk det til i går, men bildene forsvant etter en liten stund. brukte vg sine foto sider. tydeligvis ikke lov.
 

ragfur

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.06.2004
Innlegg
180
Antall liker
14
[/imhttp://img490.imageshack.us/img490/9862/armen9du.jpgg][/quote]

Linken virker om du fikser på den, slik:
[url]http://img490.imageshack.us/img490/9862/armen9du.jpg[/url]

mvh
Ragnar
 
T

Thomas1

Gjest
Dette begynner å ligne på ett innlegg på hjelp på forumet. Dette er ikke meningen!!!!!! unnskyld
 

Thomas_A

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.07.2002
Innlegg
407
Antall liker
2
Trykk heller på SVAR i bunnen av trådene istedet for å bruke hurtigsvarboksen nederst på siden.
Da kan du forhåndsvise postene dine og editere dem før de legges inn i forumet.;)
 
T

Thomas1

Gjest
Må bare avslutte denne tråden med og oppnevne meg selv til "datakyndig" Greide endelig å legge ut bilder av anlegget på forumet.
 
Topp Bunn