Stereoanlegget verkar også inn på musikkvalet. Superanlegg er ein god biotop for detaljrik, innfløkt musikk med mange detaljar.duality skrev:Men for meg r det ganske oppsiktsvekkende hvor mye konsertlokalet faktisk har hatt og si på hva som har blitt spilt. Uten og ha tenkt på det har de beste konsertene jeg har vært på vært små konsertlokaler, rett og slett fordi det passer min smak av musikk. Jeg har vært på Stadionkonserter og det har aldri blitt bra..
Veldig sant som du sier, etter jeg har fått et bedre stereoanlegg er det mer musikk som har blitt mer og mer intressant.. De tar opp litt av dette i filmen, om du ikke har sett den ennå..Audiophile-Arve skrev:Stereoanlegget verkar også inn på musikkvalet. Superanlegg er ein god biotop for detaljrik, innfløkt musikk med mange detaljar.duality skrev:Men for meg r det ganske oppsiktsvekkende hvor mye konsertlokalet faktisk har hatt og si på hva som har blitt spilt. Uten og ha tenkt på det har de beste konsertene jeg har vært på vært små konsertlokaler, rett og slett fordi det passer min smak av musikk. Jeg har vært på Stadionkonserter og det har aldri blitt bra..