G
Gjestemedlem
Gjest
Kjør debatt
Jeg syns det er for mye banning på hifisentralenslowmotion skrev:Jeg gir faen ....
Lag en avstemning på den også.larkus skrev:Jeg syns det er for mye banning på hifisentralenslowmotion skrev:Jeg gir faen ....![]()
mvh
larkus
Kanskje du bør lage en avstemming om det ..... så ser vi .... :larkus skrev:Jeg syns det er for mye banning på hifisentralenslowmotion skrev:Jeg gir faen ....![]()
mvh
larkus
Kan'ke være først alltid...jan#jan skrev:Kanskje du bør lage en avstemming om det ..... så ser vi .... :larkus skrev:Jeg syns det er for mye banning på hifisentralenslowmotion skrev:Jeg gir faen ....![]()
mvh
larkus
Edit : hehhe... to slow![]()
Men det var en rask oppfølgercybervision_ skrev:Kan'ke være først alltid...jan#jan skrev:Kanskje du bør lage en avstemming om det ..... så ser vi .... :larkus skrev:Jeg syns det er for mye banning på hifisentralenslowmotion skrev:Jeg gir faen ....![]()
mvh
larkus
![]()
Ah.... Vi klapper når alle andre klapper. Sikker strategi, det - når man ikke vet hvorfor. Men ikke minst: man klapper IKKE når ingen andre klapper. F.eks. etter salmesangen i kirken og slikt. Trygt å følge de andre, ja....Valentino skrev:Vi er på circus.
Snart kaster bambadoo oss til løvene. Da blir det virkelig underholdende.
Hu sa så bruracybervision_ skrev:Kan'ke være først alltid...jan#jan skrev:Kanskje du bør lage en avstemming om det ..... så ser vi .... :larkus skrev:Jeg syns det er for mye banning på hifisentralenslowmotion skrev:Jeg gir faen ....![]()
mvh
larkus
![]()
jan#jan skrev:................................... så en god nr 2, er bedre enn et rent tap ;D
De likte i alle fall ikke den de fikk i WWI...Spiralis skrev:jan#jan skrev:................................... så en god nr 2, er bedre enn et rent tap ;D
Vett'a pokker jeg, om den jevne tysker ser slik på den sølvmedaljen de fikk i WWII ??