Hi-Fi forretninger Er Bebop hifi konk eller?

Janpe

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.08.2015
Antall liker
785
Drives av Rektangel AS, Ålesund.

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
12.413
Torget vurderinger
2
Bebop var i Asker tidligere, men det er en stund siden nå. De er overtatt av Rektangel som nevnes over her, og holder nå altså til ved Ålesund.

Har ikke hørt noe i retning av at de er under avvikling.

https://www.bebophifi.com/kontakt

Mvh
Håkon Rognlien

BebopHifi

Bransjeaktør
Ble medlem
09.09.2016
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Hei
BebopHifi er ikke avviklet, tvertimot, torsdag fk kl 11-21 reåpner vi etter avsluttet oppgradering av demorommet i Postvegen 2, Ålesund. Verity, Joseph Audio og Golden Ear er våre nye ht. merker. Mastersound E845, Jeff Rowland Continum, Absolare Passion Signatur, CH Precision, Spec, Boenicke, Swissonor, Devialet Expert Pro, Phantom komplett serie, Kaiser Kawero, Innuos streamers etc spiller.
Velkommen på demo!

Sist redigert:

Janpe

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.08.2015
Antall liker
785
Ikke mange i Norge med dette utvalget av high end hifi på demo :). Imponerende utstyrsliste.

Kvålsvoll

Bransjeaktør
Ble medlem
22.07.2010
Antall liker
1.697
Sted
Ålesund, Norge
Hei
BebopHifi er ikke avviklet, tvertimot, torsdag fk kl 11-21 reåpner vi etter avsluttet oppgradering av demorommet i Postvegen 2, Ålesund. Verity, Joseph Audio og Golden Ear er våre nye ht. merker. Mastersound E845, Jeff Rowland Continum, Absolare Passion Signatur, CH Precision, Spec, Boenicke, Swissonor, Devialet Expert Pro, Phantom komplett serie, Kaiser Kawero, Innous streamers etc spiller.
Velkommen på demo!
Jeg anbefaler alle lydinteresserte å ta en tur innom her, for her fins det veldig mye utsyr også av den mer eksotiske sorten.

Da jeg var innom en kveld for en tid tilbake, var det mulighet for å lytte til flere oppsett, med forskjellige høyttalere. De minste Kaiser høyttalerene overrasket positivt med et levende og holografisk lydbilde.

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.086
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Var så dum å låne med en SPEC pre amp. Den ble stående. Fantastisk musikkformidler.

cbarth1

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.08.2012
Antall liker
2.571
Sted
Arendal
Torget vurderinger
2
Kaiser Kawero var et av de største høydepunktene for min del under Munchen 2016. Tror jeg var innom det rommet ihvertfall 5 ganger. :cool:

Topp Bunn