Mat, drikke og røyk Enoki - sopp i Oslo

Roysen

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2014
Antall liker
507
Torget vurderinger
0
Hei,

Jeg bruker dette i matlaging av og til. Jeg har dog ikke funnet noe sted som jeg kan stole på at de har dette i butikken. Noen med tips?

Mvh
Roysen

bjarnetv

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2008
Antall liker
5.958
Sted
oslo
de pleier å ha det på A marked i Osterhaugsgate 8

N

nb

Gjest
Det de ikke har innen asiamat tviler jeg på er å oppdrive i butikk i Norge. De har forresten en butikk i Brugata på Grønland også, men den i Osterhaugsgate er større.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.586
Torget vurderinger
24
De er importør også, og distribuerer til mange asiatiske matvareforretninger i og utenfor Oslo, bl.a. Asia Supermarked i Sars gate, Vietnam Mat i gamle Ragla gården på Skårer osv.

bjarnetv

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2008
Antall liker
5.958
Sted
oslo
Det de ikke har innen asiamat tviler jeg på er å oppdrive i butikk i Norge. De har forresten en butikk i Brugata på Grønland også, men den i Osterhaugsgate er større.
hvis man går to gater videre bort til Obento i Bernt ankers gate får man også tak et par av de essensielle japanske produktene de av en eller grunn ikke har, som Aonori, katsuobushi, natto og umeboshi.

N

nb

Gjest
hvis man går to gater videre bort til Obento i Bernt ankers gate får man også tak et par av de essensielle japanske produktene de av en eller grunn ikke har, som Aonori, katsuobushi, natto og umeboshi.
Takk for tipset, de har noe magert utvalg i japan-stæsj, ja.

Topp Bunn