|
Det de ikke har innen asiamat tviler jeg på er å oppdrive i butikk i Norge. De har forresten en butikk i Brugata på Grønland også, men den i Osterhaugsgate er større.de pleier å ha det på A marked i Osterhaugsgate 8
De er importør også, og distribuerer til mange asiatiske matvareforretninger i og utenfor Oslo, bl.a. Asia Supermarked i Sars gate, Vietnam Mat i gamle Ragla gården på Skårer osv.de pleier å ha det på A marked i Osterhaugsgate 8
hvis man går to gater videre bort til Obento i Bernt ankers gate får man også tak et par av de essensielle japanske produktene de av en eller grunn ikke har, som Aonori, katsuobushi, natto og umeboshi.Det de ikke har innen asiamat tviler jeg på er å oppdrive i butikk i Norge. De har forresten en butikk i Brugata på Grønland også, men den i Osterhaugsgate er større.de pleier å ha det på A marked i Osterhaugsgate 8
Takk for tipset, de har noe magert utvalg i japan-stæsj, ja.hvis man går to gater videre bort til Obento i Bernt ankers gate får man også tak et par av de essensielle japanske produktene de av en eller grunn ikke har, som Aonori, katsuobushi, natto og umeboshi.Det de ikke har innen asiamat tviler jeg på er å oppdrive i butikk i Norge. De har forresten en butikk i Brugata på Grønland også, men den i Osterhaugsgate er større.de pleier å ha det på A marked i Osterhaugsgate 8