Engelsk hjelp!?

Bols

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.05.2007
Antall liker
15
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Når jeg ikke fikk til å logge meg inn som gammel registrert prøvde jeg "hjelp", men selvfølgelig engelsk tekst!? Ingen hjelp for meg.
Måtte registrere meg på nytt og jaggu var det noe merkelig engelsk påfunn der også! Nå er jeg helt svett og datamaskinen nesten knust.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Vidar Bol skrev:
Måtte registrere meg på nytt og jaggu var det noe merkelig engelsk påfunn der også! Nå er jeg helt svett og datamaskinen nesten knust.
Jeg tror nesten jeg må ha en nærmere forklaring på hva du mener med "engelsk påfunn", jeg er ikke helt sikker på hva du mener.

Mvh
Thomas

Bols

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.05.2007
Antall liker
15
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
He he, det finns nok værre ting her i livet. Når man skal registrere seg som ny bruker måtte jeg sette inn noen bokstaver etter en engelskspråklig forklaring. Hva var dette? En slags IQ test, eller å skjekke om jeg er fargeblind? Men altså, jeg holdt på å stryke! Og når jeg trykket på "hjelp" var alt på engelsk dvs ingen hjelp å få.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Sånn skal det være Høvding. Nesten OT-nivå på det svaret der. To the point så å si.

(Litt engelsk der, håper du forstår)

;D ;D

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Ja, kanskje litt på kanten, men det virket enklere med litt dårlig humor fremfor å oversette de engelske audio-filene.

Bols

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.05.2007
Antall liker
15
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Joda, det er tøft med litt engelsk, det viser at man er up to date. Over her nå står det FORUM HJELP SØK osv. Jeg er vel den eneste, men det er så kuult å være dårlig i engelsk når man trykker på HJELP og får help til å skjønne det.

Topp Bunn