Enestående service fra MS Judy Speltz - Anti-Cables

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.181
Torget vurderinger
4
Bestilte for rundt halvannen måned et par 8 fots høyttalerkabler fra Anti-Cables og første par forsvant tydeligvis i posten, sendte mail til Anti-Cables hvor jeg spurte om de kunne spore pakken og fikk rask respons, det kunne de ikke men de skulle umiddelbart sende et nytt par. Og nå 6 dager senere sitter jeg og koser meg med god musikk, akkurat kommet hjem fra reisejobb og anlegget låter ikke dårligere med Anti-cables ;D

Spadene passet som hånd i hanske til WBT terminalene på mine nydelige Respons Grand samt i min canadiske arbeidshest.

Alt i alt suveren en suveren service, et godt produkt og en god pris.

harhau

Hi-Fi interessert
Ble medlem
15.07.2007
Antall liker
1
Anonym skrev:
Bestilte for rundt halvannen måned et par 8 fots høyttalerkabler fra Anti-Cables og første par forsvant tydeligvis i posten, sendte mail til Anti-Cables hvor jeg spurte om de kunne spore pakken og fikk rask respons, det kunne de ikke men de skulle umiddelbart sende et nytt par. Og nå 6 dager senere sitter jeg og koser meg med god musikk, akkurat kommet hjem fra reisejobb og anlegget låter ikke dårligere med Anti-cables ;D

Spadene passet som hånd i hanske til WBT terminalene på mine nydelige Respons Grand samt i min canadiske arbeidshest.

Alt i alt suveren en suveren service, et godt produkt og en god pris.
Må bare istemme med at Paul og Judy har en enestående vennlig service. Når jeg bestilte kabler derfra må jeg ha lagt til en signatur på min e-post som "avslørte" mitt nettsted ang. fotturer på visse steder... Tror du ikke de sendte meg sine private foto i retur fra ferie i Europa hvor de ihvertfall hadde gått noen turer og sett en del fin natur!

Dette hadde jo ikke noe med hi-fi å gjøre, men allikevel...

Topp Bunn