Endelig Platespiller!

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.507
Antall liker
2.953
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Når du først har hoppet ut i det, synes jeg denne vil passe godt til spilleren........



;) ::)
 

royend

Fersking
Ble medlem
30.04.2006
Innlegg
2
Antall liker
0
Hei...
helt ny i dette forumet, og lurer litt på om denne tråden hadde en noe ironisk start?
Er denne spilleren virkelig verd pengene, eller for man det man betaler for?

Jeg er på utkikk etter platespiller med integrert forsterker, som bursdagsgave til min far. All hjelp mottas med takk...
:)
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.138
Antall liker
9.459
Hei...
helt ny i dette forumet, og lurer litt på om denne tråden hadde en noe ironisk start?
Er denne spilleren virkelig verd pengene, eller for man det man betaler for?

Jeg er på utkikk etter platespiller med integrert forsterker, som bursdagsgave til min far.  All hjelp mottas med takk...
:)
Det var nok en ganske ironisk start, ja ;)
Er du glad i din far og han har en anelse peil på platespillere så lar du vær å kjøpe denne saken.
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.415
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Hei...
helt ny i dette forumet, og lurer litt på om denne tråden hadde en noe ironisk start?
Er denne spilleren virkelig verd pengene, eller for man det man betaler for?

Jeg er på utkikk etter platespiller med integrert forsterker, som bursdagsgave til min far. All hjelp mottas med takk...
:)

Jeg håper nesten gaven skal være ironisk,for det du får kjøpt av sånt utstyr er jo ikke all verden ;) ;) ;D

http://www.fanteri.com/product.asp?ProdID=15769&CtgID=4024
 

royend

Fersking
Ble medlem
30.04.2006
Innlegg
2
Antall liker
0
Da var det virkelig godt at jeg fant dette forumet.
Noen forslag til hva som kan kjøpes?
Husk at tingene må være innen rimelighetens grenser når det gjelder penger. Helst under 1 000, men kan vel tenkes å gå til noe over også.

Platespiller med integrert forsterker er jo det enkleste, men hvis noen har noen andre gode forslag er jeg åpen for det.

Takk for kommentarer så langt.
 

trondkj

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2004
Innlegg
784
Antall liker
62
Vil nok være enig med karl her, søk på tysk ebay etter dual med innebygget forsterker. Ellers så må det bli separat platespiller og forsterker, og gjerne riaa imellom også. Det får du ikke for rundt 1 000,- til en akseptabel kvalitet.

mvh trondkj
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.429
Antall liker
25.917
Torget vurderinger
24
Hei royend og velkommen til forumet.

Har din far mange plater? Er de i fin stand og har kanskje en viss verdi? Hva har din far av anlegg fra før? Er han helt uten forsterker, eller mener du innebygget riaa/platespiller-forsterker når du sier at det helst skal være med innebygget forsterker?

Jeg er nok enig med trondkj, dette kan bli vanskelig å få til for 1000-lappen (hva du kan få til på tyske ebay vet jeg ikke men det kommer jo gjerne frakt i tillegg).
 
Topp Bunn