Flytter inn i denne boligen i mars. Har fått egen 16A kurs/16D sikringer, med 4mm2 kabel, trukket til 8 jordede stikk som er plassert i hjørnet på veggen mot altanen.
Den store utfordringen blir å plassere annlegget/høytalere.
Foreløpig har jeg tenkt at høytalerne må stå på hver sin side av vinduene ut mot altanen. Gaspeisen kommer ikke så langt ut fra vegg som på tegning, snarere 30 cm.
Som dere ser på tegningene er det i denne delen av stua åpent opp til tak i tredje etasje, og det er store vindusflater bak høytalerne og store veggflater foran/over høytalerne.
Her er ser jeg for meg at det kommer til å bli mye refleksjoner og etterklang.
Det er tenkt at vindusflatene skal dekkes med lamellgardiner (vertikale).
Dette er nok den mest estetiske plassering av anlegget. Hvordan tror dere det kommer til å fungere?
Evt akustiske tiltak ? ( 33 Daad søyler er nok ikke et alternativ
)
Alternativ plassering?
Interiørarkitekter og akustikere, forèn eder
Den store utfordringen blir å plassere annlegget/høytalere.
Foreløpig har jeg tenkt at høytalerne må stå på hver sin side av vinduene ut mot altanen. Gaspeisen kommer ikke så langt ut fra vegg som på tegning, snarere 30 cm.
Som dere ser på tegningene er det i denne delen av stua åpent opp til tak i tredje etasje, og det er store vindusflater bak høytalerne og store veggflater foran/over høytalerne.
Her er ser jeg for meg at det kommer til å bli mye refleksjoner og etterklang.
Det er tenkt at vindusflatene skal dekkes med lamellgardiner (vertikale).
Dette er nok den mest estetiske plassering av anlegget. Hvordan tror dere det kommer til å fungere?
Evt akustiske tiltak ? ( 33 Daad søyler er nok ikke et alternativ
Alternativ plassering?
Interiørarkitekter og akustikere, forèn eder