En solskinnshistorie! :-)

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.197
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Jeg har holdt på med denne hobbyen lenge nok til å ha blitt utsatt for mye rart på servicefronten, så når jeg da blir gjenstand for utrolig hyggelig behandling, proff oppfølging og lynrask, kostnadsfri problemløsning, får jeg lyst til å dele historien. :)
Jeg har anlegget fullt av kabler fra Synergistic Research, og for en tid siden sluttet strømforsyningen til den aktive skjermen på min Digital Corridor-kabel å fungere. Siden jeg handlet kabler har Synergistic fått ny representant i Norge, men at det ikke var via dem jeg hadde handlet, la ingen demper på servicegraden.
Da jeg ringte for å forklare problemet, ble jeg satt til Bjørn, som noterte seg problemet og gav beskjed om at dette var en garantisak. Han kontaktet fabrikken, og jeg sendte kabelen i posten. Jeg ble gjort oppmerksom på at det kunne ta litt tid å få ny strømforsyning fra De Forenklede Stater, men ok, kabelen virker jo , i alle fall.
Fire virkedager senere ringer det på døren. Utenfor står det en budbilsjafør som forteller meg at hun har en pakke til meg. Jeg river opp den nesten tape-armerte kartongen, og der ligger en ny Synergistic-strømforsyning og et brev fra Bjørn i Audiocom som forklarer at i stedet for å la meg vente på ny del, har han funnet en på lageret, tilpasset mitt adapter og sendt det på raskeste måte. Og ikke minst, han anser det som en klar garantisak. De gjorde jeg også, men likevel, slik oppfølging gjør meg til en lykkelig og trofast kunde, ikke minst når kablene er så gode som de er..... :)
 

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Innlegg
11.502
Antall liker
4.052
Denne servicen betalte du for når du kjøpte kablene. Skulle egentlig bare mangle. :)
 

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Innlegg
3.993
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Allikevel er det jo en god del bedre service enn ganske mange andre aktører opererer med :)


Denne servicen betalte du for når du kjøpte kablene. Skulle egentlig bare mangle.  :)
 

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Innlegg
3.202
Antall liker
342
Selv om prisen for kablen er noen lunde høy, er det slett ingen selvfølge med slik service. Ryddige leverandører setter vi alltid pris på :)
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.338
Antall liker
5.411
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
31
Det kan ha sammenheng med hvor god forhandleren er til å drive butikk. Med gode marginer er det vanligvis noe igjen til å yte god service.
 

mag

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.05.2004
Innlegg
432
Antall liker
44
Gratulerer med god service. Godt det er noen som har forstått hvordan man skal drive butikk. Leverte selv en CD spiller for rep. for ca 10 uker siden og den er fremdeles ikke ferdig. Utrolig.
Får ikke noe info underveis heller. Jeg er skuffet og forbanna.
Sorry, ingen gladhistorie her i gården.
mag
 

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Innlegg
1.840
Antall liker
639
Det kan ha sammenheng med hvor god forhandleren er til å drive butikk. Med gode marginer er det vanligvis noe igjen til å yte god service.
Audiomix er inne på noe som jeg tror at de som ikke til daglig jobber med salg har skjønt. ;)
 
Topp Bunn