En solskinnshistorie...

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Var på Vamp konsert med kona ikveld. Hun er et stort fan og CDen var selvfølgelig innkjøpt av min u-audiofile nix hifi interesserte kone i god tid før konserten
..

På vei ut av konserten solgte de ikke uventet Vamp effecter og Cd'er og til og med LP'er av St.mandag Vamps siste...

Synd vi alledrede har Cd'en sa jeg.. Da svarte kona: " Men vinyl låter jo så mye bedre, så jeg synes vi skal kjøpe en"

Dermed er vi eiere av den siste Vamp LP'en som er kun trykket i 500 eksemplarer...
Det blir spennende å sette CDen på i morgen, den er tung og solid muligens 200g...

Sleiven

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Sleiven skrev:
Var på Vamp konsert med kona ikveld. Hun er et stort fan og CDen var selvfølgelig innkjøpt av min u-audiofile nix hifi interesserte kone i god tid før konserten
..

På vei ut av konserten solgte de ikke uventet Vamp effecter og Cd'er og til og med LP'er av St.mandag Vamps siste...

Synd vi alledrede har Cd'en sa jeg.. Da svarte kona: " Men vinyl låter jo så mye bedre, så jeg synes vi skal kjøpe en"

Dermed er vi eiere av den siste Vamp LP'en som er kun trykket i 500 eksemplarer...
Det blir spennende å sette CDen på i morgen, den er tung og solid muligens 200g...

Sleiven
Det var da en usedvanlig tung cd...

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
toriamos skrev:
Sleiven skrev:
..

Sleiven
Vel jeg hadde en øl før jeg skrev.. CD+LP 200kr...

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
467
Torget vurderinger
4
Sleiven skrev:
toriamos skrev:
Sleiven skrev:
Vel jeg hadde en øl før jeg skrev.. CD+LP 200kr...
En øl? Sikker på at det ikke var to? Da går gjerne gram og kroner om hverandre ;)

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.030
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Sleiven skrev:
................ min u-audiofile nix hifi interesserte kone ..............
........."Men vinyl låter jo så mye bedre, så jeg synes vi skal kjøpe en"
...................

Sleiven
Damer har ofte vledig gode ører.
Hun er i siget, det er tegn som tyder på at hun er mottakelig. Dette kan følges opp fra din side, langsiktig, og etter en tid kan hun oppgraderes fra u-audiofil nix hifi interessert. Kona er en viktig hifi-komponent......

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Antall liker
3.186
Torget vurderinger
6
Når du spretter plasten og kikker oppi coveret, vil du finne ut at LP utgaven også inneholder CD'en. Den lå ihvertfall vedlagt mitt eksemplar. En fin gest, og et veldig godt argument for å kjøpe vinylutgaven av albumet :)

otare

Æresmedlem
Ble medlem
04.04.2007
Antall liker
12.701
Sted
Trondheim
Minner meg litt om min egen frue. Etter litt masing fikk jeg overtalt henne til å la meg kjøpe en Krell CD-spiller (som skulle erstatte min eldgamle NAD 5000). Da den ble koblet opp ville hun høre om det var noen forskjell på den nye og den gamle CD-spilleren. Først en CD på NAD. Deretter den samme CDen på Krell. Da kom det: "Det lyder jo nesten like godt som LPer!"

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
gut_man skrev:
Når du spretter plasten og kikker oppi coveret, vil du finne ut at LP utgaven også inneholder CD'en. Den lå ihvertfall vedlagt mitt eksemplar. En fin gest, og et veldig godt argument for å kjøpe vinylutgaven av albumet :)
Jepp, Selgeren fortalte at CD lå inne i LP'en. Synd vi kjøpte CD'en før konserten, men den kan jo bli en julegave til svigerforeldrene som var på Vamp konsert (med sitteplass) forrige uke.
De trodde de var de elste, 79/79 år. Ikke dårlig musikksmak på de gamle..

Sleiven

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.807
Torget vurderinger
0
Er det mulig å få tak i denne LP på nettet??

Vamp driver liksom ikke å sliter ned dørstokker her jeg bor så muligheten for en konsert er dessverre noe begrenset.

Flaggstangen

Medlem
Ble medlem
14.04.2008
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Spiralis skrev:
Er det mulig å få tak i denne LP på nettet??

Vamp driver liksom ikke å sliter ned dørstokker her jeg bor så muligheten for en konsert er dessverre noe begrenset.
Prøv The Garden. Selges der til 199,-
Var på konserten de hadde på bysenen i haugesund, meget bra.

Topp Bunn