Digitale avspillere Empirical Audio Off-Ramp 5

Lieberung

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.09.2009
Antall liker
50
Torget vurderinger
2
Hei, er det noen her som har erfaring med Empirical Audio Off-Ramp 5 ?

Jeg har en Audio-GD Master 7 dac på hjemlån men er ikke heelt overbevisst basert på mine erfaringer med PC til coax. Folka på Head-fi.org mener at den kommer i en helt annen liga ved bruk av Empirical Audio Off-Ramp 5 USB og I2S, så det hadde vært greit å få testet dette..

Sist redigert:

janke

Hi-Fi interessert
Ble medlem
18.10.2009
Antall liker
17
Sted
Tønsberg
Torget vurderinger
14
Kjenner ikke ikke DAC´n din, men jeg bruker en OR-5 til en Wyred 4 Sound DAC-2 DSD SE via I2S HDMI. Det blir bedre enn USB rett i DAC til tross for at USB-inngangen også er I2S på den oppgraderte SE-utgaven.

Skal du kjøre coax har han (Steve Nugent) laget en rimelig og perfekt 75 Ohm-kabel som anbefales. Jeg bruker den inn i DACén fra hans Synchro-Mesh som tar for seg TV-lydsignalet fra en Canal Digital boks og oppsamler det til 24/96.

Dessuten lager han egne Paul Hynes baserte PSU´er som booster disse komponenete enda mer. Se Empirical Audios sider på AudioCircle :: the audio and hifi community.

Lykke til men "knotet".

Lieberung

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.09.2009
Antall liker
50
Torget vurderinger
2
Takk for input! Hvor kjøpte du OR-5'en? Jeg så OR-5 på bruktbørsen for liten stund siden, var det din annonse?

Sist redigert:

janke

Hi-Fi interessert
Ble medlem
18.10.2009
Antall liker
17
Sted
Tønsberg
Torget vurderinger
14
ja, det var min. Liten tabbe det der. Slapp heldigvis unna med skrekken. Prøvde på ny noen ganger i perioden den lå ute og OR5 var mye bedre viste det seg. Har jo hatt den en stund nå, men oppgraderte DACn i høst.

Har kjøpt alle Empirical komponenter jeg har direkte fra Steve. Veldig greit.

Lieberung

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.09.2009
Antall liker
50
Torget vurderinger
2
ja, det var min. Liten tabbe det der. Slapp heldigvis unna med skrekken. Prøvde på ny noen ganger i perioden den lå ute og OR5 var mye bedre viste det seg. Har jo hatt den en stund nå, men oppgraderte DACn i høst.

Har kjøpt alle Empirical komponenter jeg har direkte fra Steve. Veldig greit.
Pokker at jeg ikke slo til da... ;)

Topp Bunn