Vurderer disse to produktene, men har lest at de trenger 20 amp sikringer..... Jeg har lagt opp til to stk 16 amp, og trodde jeg var klar for alt. noen som har erfaringer og vet at 16 amp er nok for disse forsterkerene? erfaringer mottas med takk 
Det er riktig at de ikke sender XPR-serien ut av statene via sitt eget fraktselskap.De har vel bare halvparten av spenningen i Statene, så etter hva jeg forstår så skal det gå greit. Men så var det det å få tak i de da, XPR serien er vel noe de ikke ønsker å sende utenfor Statene. Tror kanske det var XPR 1 og 2, Men XPR 5 veier jo et relativt tyngt beist det også. Selv så skulle jeg gjerne fatt tak i XPR-7..
Opprett f.eks en Jetcarrier konto, så får du sendt XPA-7'en hit...det burde være en grei "workaround".De har vel bare halvparten av spenningen i Statene, så etter hva jeg forstår så skal det gå greit. Men så var det det å få tak i de da, XPR serien er vel noe de ikke ønsker å sende utenfor Statene. Tror kanske det var XPR 1 og 2, Men XPR 5 veier jo et relativt tyngt beist det også. Selv så skulle jeg gjerne fatt tak i XPR-7..
Det visst jeg faktisk ikke, at selve 5 års garantien mot feil faller bort dersom man bruker et annet fraktselskap enn det Emotiva har avtale med?Emotiva står vissnok ikke bak garantien om man bruker Jetcarrier for å bypasse (den cirka ett år gamle) eksportpolicyen deres, hvor de nekter å eksportere XPR grunnet faren for skader under transport. Jeg vet også at folk har prøvd å bestille XPR via Jetcarrier før det nye ordresystemet kom på plass og blitt nektet.
Er det noen her som faktisk har forsøkt å bruke Jetcarrier til å kjøpe XPR-produkter etter at det nye ordresystemet kom på plass?
Retep: XPR-7 finnes ikke.![]()
Det er bare å sende dem en mail og spørre, så få du svar. De vil ikke sende XPR ut av USA. Ikke fordi de ikke kan, fordi de ikke vil. Risikoen for dem er for stor.Det visst jeg faktisk ikke, at selve 5 års garantien mot feil faller bort dersom man bruker et annet fraktselskap enn det Emotiva har avtale med?Emotiva står vissnok ikke bak garantien om man bruker Jetcarrier for å bypasse (den cirka ett år gamle) eksportpolicyen deres, hvor de nekter å eksportere XPR grunnet faren for skader under transport. Jeg vet også at folk har prøvd å bestille XPR via Jetcarrier før det nye ordresystemet kom på plass og blitt nektet.
Er det noen her som faktisk har forsøkt å bruke Jetcarrier til å kjøpe XPR-produkter etter at det nye ordresystemet kom på plass?
Retep: XPR-7 finnes ikke.![]()
Gjelder dette alle produkter eller kun XPR-serien?
En link til infoen hadde jeg satt pris på![]()
Det er jo braXPA har ingen restriksjoner på eksport, så der gjelder garantien.