Eminem nekter å fotograferes. Konsertnabo raser
Det med takterrassene kan jeg forstå, men stenge private verandaer, et privat vaktselskap nekter beboere å fotografere fra sine egne leiligheter ?
Tror jeg hadde blitt så forbannet om noen hadde bedt meg om noe slikt at jeg egenhendig hadde invitert pressen til Eminem-party på verandaen.
Finnes det hjemler for slikt ?- Politiet har gått rundt og sagt at alle gardiner skal være helt åpne, og de kommer til å reagere hvis noen trekker for gardinene.
- Styreleder Thomas Gabler sa at han hadde fått beskjed av Pro Sec at hvis det var noen som hang ut av et vindu med kamera, kom de til å reagere hardt, sier han til Dagbladet.
I borettslaget Stavangergata 46 er takterasse, loftboder og verandaer som er vendt mot festivalområdet stengt for kvelden.
Det med takterrassene kan jeg forstå, men stenge private verandaer, et privat vaktselskap nekter beboere å fotografere fra sine egne leiligheter ?
Tror jeg hadde blitt så forbannet om noen hadde bedt meg om noe slikt at jeg egenhendig hadde invitert pressen til Eminem-party på verandaen.