Eli Hagen på tur?

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Eli Hagen var ute å "spaserte" på motorveien like før Asker sentrum i dag ;D

Jeg var ute på en kjøretur med min nye X1 og på vei mot Oslo, da jeg ble oppmerksom på en Mercedes med henger på høyre sidekant av motorveien lik før brua over jernbanen før Asker stasjon.
Hr. Hagen? som jeg ikke i farten greide å gjenkjenne fordi han drev å flyttet på div. pappembalasjer som tydeligvis hadde falt av hengeren og jeg kun så han bakfra, gjorde sitt til at jeg måtte svinge faretruende nær venstrefeltet (noe som nok skremte bilføreren der litt).
Bare sekunder etter møtte jeg Eli Hagen gående (ca.100meter lengre ned) mot Carl? inne langs midtdelingen, hun er jo lett å kjenne igjen ;D

Hun hadde da vært på tur? Ikke veit jeg, men kassene lå på høyre side samme som mercedesen.

Vet ikke Carl at han bør sette ut varseltrekant?
Vet ikke Eli at det er strengt forbudt å krysse veibannen til fots på en motorvei?

Det er tydeligvis ikke bare ulovlig (oppført) garasje og trappekjøring (også det vel ulovlig) som rammer det paret. ;D

Lurer på om jeg skal montere en brakett for mitt lille panasonic kompaktkamera på dashbordet jeg, kan bli noen interessante bilder der.

Mvh.KW

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
KW skrev:
Vet ikke Eli at det er strengt forbudt å krysse veibannen til fots på en motorvei?

Det er tydeligvis ikke bare ulovlig (oppført) garasje og trappekjøring (også det vel ulovlig) som rammer det paret. ;D
Du bør naturligvis anmelde paret. Allerede i kveld. Ring politiet nå. Er du heldig får de kanskje fengselstraff. ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
du skulle vrengt bilen av veien, kastet deg ut, dokumentert det hele og fått det på trykk.

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
oddgeir skrev:
KW skrev:

Du bør naturligvis anmelde paret. Allerede i kveld. Ring politiet nå. Er du heldig får de kanskje fengselstraff. ;D
::)
Ikke satt ut varseltrekant.
Krysset motorvei til fots.
Ikke forsvarlig sikret last.
For noen kjeltringer ;D
Tanken om å passere på nytt streifet meg jo, Panasonicen hadde jeg i lomma ;)
Mvh.KW

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
318
Torget vurderinger
3
Hva gjør de i Norge på denne årstiden? Trodde de hadde emigrert til solkysten.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Kunne vært greit med en ordfører med baller i byen. ;D

Topp Bunn