Eksportere meldinger i Outlook Express - hvor er filen og hva heter den?

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.893
Sted
Hus
Vet ikke hvordan det er i Outlook Express, men i Outlook må du velge fil -> eksportere og så lønner det seg vel å lagre dette i en pst fil. Der kan du velger hvor denne filen skal lagres og hva som skal lagres av gamle mail, kontakter osv.... :)

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.277
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Problemet er at jeg ikke får noe valg om hvor lagre. Det bare lagrer innboks, sendte elementer osv.
Når den er ferdig så får jeg ikke noe melding...!

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
303
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Møkkaprogram som jeg er påtvunget å måtte forholde meg til på jobb. Men jeg protesterer nærmest daglig, og akter å bytte til noe med en antydning eleganse.

At noen evt bruker slike flintstone-programmer privat er en gåte for meg, men det er vel jobbmail du har den til sikkert. Den slås av kl 1530 sharp hos meg, det er bra sikkert. Kan ikke hjelpe med noe, annet enn at meldinger lett lar seg eksportere via menylinjen (riktignok på Mac OSX).

Vedlegg

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.893
Sted
Hus
Tror du må leter etter en *.*pst fil C:\ disken din. :)

berxter

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2007
Antall liker
5.330
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
OE er et møkkaprogram, ja, men jeg bruker det lell, grunnet gammel vane. Det er så gjennomført komplisert å finne og bruke filene.
Nuvel. Her: http://support.microsoft.com/kb/270670
finner du vel det meste.
Hos meg ligger filene her:
C:\Documents and Settings\XXXXX\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{A801187F-5098-484B-978E-EF871EC71182}\Microsoft\Outlook Express (XXXXX er navnet på brukeren).

B

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Husker ikke filendelsene, men de havner i brukermappen, være seg lokalt eller på filserver. .PST er det vanlig Outlook som bruker. (Åh søren, ett hemmelig samarbeid mellom PST og Microsoft?) Express har ingen fordeler, hopp av i tide.

N

Nifelheim

Gjest
I vanlig outlook-verden er pst-filer offline arkiv. meldinger eksporteres gjerne som .msg-filer.

Topp Bunn