Mat, drikke og røyk Eksotisk og spennende mat i Oslo?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Noen tips? Noe man ikke får servert hver dag, eller har smakt i det hele tatt.

Lokale spesialiteter fra utlandet og sånn...

Z

Zomby_Woof

Gjest
Har vært på Habibi. Mulig det går litt opp og ned der? Jeg syntes det var litt skuffende.

Jeg savner Al Amir på Egertorget, dyyypt. Det er egentlig få ting som gjør meg mer lykkelig enn libanesisk mat.

Bare å mate på med forslag. :)

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
11.191
Torget vurderinger
2
Spiste libanesisk i Stockholm en gang, Fantasisk!!! På toppen var det en arabisk venninnegjeng på "utdrikkingslag" på nabobordet +en vakker formfullendt magedanser. WOW finns no slikt i Oslo??

H

Hardingfele

Gjest
Har vært på Habibi. Mulig det går litt opp og ned der? Jeg syntes det var litt skuffende.

Jeg savner Al Amir på Egertorget, dyyypt. Det er egentlig få ting som gjør meg mer lykkelig enn libanesisk mat.

Bare å mate på med forslag. :)
Ser at den nye anmeldelsen nevner at de har tatt seg sammen. Enig om Al Amir - elsker meze.

Piscoteket er verdt et besøk. Enkel restaurant med fin "vibe," og maten var upåklagelig autentisk "ceviche style."

Z

Zomby_Woof

Gjest
Det gjorde det, er jeg ganske sikker på. Al Amir i etasjen over Burger King på Egertorget var helt fantastisk. Så vidt jeg vet finnes det ikke noe som ligner lenger.

Sist redigert av en moderator:

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
15.342
Dra på Hanami og spis raffinert japansk. De har også garantert bedre ceviche enn hipsterstedene i sentrum.

For høykvalitets kinesisk mat gå på Dinner.

S

Syncrolux

Gjest
Kan anbefale å dra på Mister India og spise reinsdyr fra Røros med sør-indisk curry. Rimelig spesielt.

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
17.727
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Hva med Cafe Beirut i 2.etg Grensen 10? Må jo være midt i blinken å få kjøttet servert fra sylskarpe sverd.

Vær obs. Det er lett å få maten i halsen der om du ser får mye på den eksoiske dansedama Lolo ;-)

H

Hardingfele

Gjest
Taste of china i torggata. Der kan du meske deg med dim sum til du revner. Med en hel del eksotiske innslag. Bl.a kylllingføtter:cool:
Fryktelig lokale, men bedre dim sum enn på Dinner og andre steder. Men ikke hvor jeg drar for å ha det hyggelig.

Topp Bunn