Eget lytterom.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.188
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Mye for pengene det der. Nesten så jeg ikke vurderer å flytte til Oslo.

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Griffenfeldt skrev:
Mye for pengene det der. Nesten så jeg ikke vurderer å flytte til Oslo.
Ikke småpenger nei.
Da jeg så annonsen og bildene ute så skjønte jeg ikke hvor det kunne være.
I etterkant har jeg vært en tur i området på web (googlemap/gatebilder), og jeg har aldri vært i denne øvre del av Pilestredet noen gang................før nå og jeg sier bare Wow, for et herlig sted å bo og ikke minst med Stensparken (som jeg heller aldri har vært i) i området.
Her blir det nok en aldri så liten vandring til sommeren.
Har jo vært i områdene rundt, brodern bor jo i Pilestredet (nedenfor Bislet) og med bil/MC har jeg også kjørt i området rundt men ikke "inne" i nevnte område.
Her kunne jeg gjerne ha bodd.

Mvh.KW

V

vredensgnag

Gjest
Er et gullområde i byen, dette. Jeg bodde i Ullevålsveien for evigheter siden, i 67, og da ruslet jeg ofte bort til dette området (Fagerborg) med hunden, og stusset over hvordan det var mulig for så mange fine hus å ha unngått radaren.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Brukbart headroom, ser det ut til...

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Antall liker
1.392
Etter at Pilestredet ble stengt for gjennomkjøring oppe ved Fagerborg skole en plass har denne delen av "stredet" blitt ytterligere attraktivt.15 Laken er mye penger, men det er ultrasjeldent at slike bortgjemte perler legges ut for salg. Tipper boligen blir revet bort.

Bodde rett bak de rekkehusene fra 1953 og frem til 1975. Tror jeg lekte i hageparsellene også ... mye gode epler & pærer på trærne, minnes jeg :D

Cheers!

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.064
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Jeg ser det med en gang. Der kunne jeg bodd.
Hvis noen andre betalte, altså.
Jeg kjenner ikke området, men det huset der ser bare helt riktig ut. Enkelt og greit.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.650
Torget vurderinger
24
Prisen er dessverre egentlig ikke så mye å si på heller; mange penger er det ja, men kv.m. prisen betraktet så er det i den gata attraktive eiendommer ligger. I sentrale Oslo så koster en tomt av denne størrelse fort like mye...

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.064
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Det suverene med slike eiendommer er det harmoniske ytre, og den respektfulle bevaringen av eksteriøret og utemiljøet.
"Eiendommen står oppført på Byantikvarens gule liste som bevaringsverdig". Skulle bare mangle.
De fleste fine hus fra denne epoken er enten revet eller ombygd, påbygd, stasjet og fullstendig ødelagt.
Dette var en nytelse å se.

-interiør og møblement er ikke noe problem, avfallscontainer og finn.no er jo så enkelt nå.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.650
Torget vurderinger
24
Greit lytterom på "hemsen", litt firkantet var det jo, men skitt au. I verste fall kan en kjøpe ut naboen og plassere driverne til de 7 m. lange basshorna der inne.

N

nb

Gjest
Fint hus, men min epoke med naboer tett innpå er over for en god stund nå.

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
3.543
Torget vurderinger
4
Har nok vært en musikkanlegg der før, skimter Dylans The Bootleg Series Vols. 1-3 nede i venstre hjørne, på vinyl!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.650
Torget vurderinger
24
nb skrev:
Fint hus, men min epoke med naboer tett innpå er over for en god stund nå.
Ditto, ditto! 30 Hz / 120 dB krever avstand før under og etter.

Topp Bunn