Egen reisetips-tråd

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
4.527
Jeg har foreslått det før, på HFS2 og nå gjøre jeg det igjen: Kan vi få et eget forum for reisetips og opplevelser? Har hatt veldig stor glede av tipsene til Sentralistene ifb med reiser, seest i dag, når en tur til Budapest står for tur.

Vet at jeg kan bruke søk-funksjonen, men det hadde vært både praktisk og hyggelig å kunne ha en egen plass hvor alt er samlet, både tips og reisebeskrivelser.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Det er ingen dum ide, og jeg skal opprette en egen avdeling for dette. Lurer litt på om jeg skal lage en underkategori til Hifi Generelt, eller en egen hovedkategori. Noen formeninger?

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.166
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Hva med en egen underkatogori med reiser, mat og drikke? Det er mer kunnskap om slikt her inne enn det Anthony Bourdain og Lonely planet kan vise til ;)

G

Gjestemedlem

Gjest
God plan. Hvis det ikke er for mye styr hadde det vært en grei start å flytte en del av de allerede eksisterende trådene til en slik avdeling.

Hvis det er planer om å lage flere undergrupper: Reise generelt, platebutikker, hifi på reise, mat på tur, messebesøk, konserter og festivaler i den store verden etc. så er det sikkert greit med en helt ny avdeling. Men hvis det bare skal være én er det ikke så mye poeng i å lage en hel ny avdeling. Da kan den med fordel legges som en egen undergruppe under off topic eller Hi-Fi avdelingen. Men legges den i Hi-Fi avdelingen legger man kanskje litt begrensninger på at det kun er rene hifi-relaterte reisebeskrivelser som ønskes. Litt friere her om den legges under OT, da er det mer rom for annet av interesse også.

Topp Bunn