ear produkter

jakr

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2004
Antall liker
115
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
hvem forhandler ear-produkter her i fjellandet?
kunne tenke meg å sjekke ut ear 324.
jakr

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
hvem forhandler ear-produkter her i fjellandet?
kunne tenke meg å sjekke ut ear 324.
jakr
I utgangspunktet tror jeg den offisielle forhandleren er Audio Media, men han er nesten umulig å få tak i enten det er pr. telefon eller email.
Men om ikke annet er han ihvertfall særdeles flink med gangetabellen.......
Det finnes dog andre rett over fjorden som har EAR ( http://www.artsound.dk )

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Hvis du ikke har noe mot å handle utenfor landets grenser vil jeg som Jens anbefale Art Sound i Danmark. Hans som driver Art Sound har meget høy kompetanse på hi-fi generelt og ekstremt god kunnskap på EAR produkter spesielt. Ser ikke bort fra at han kan gi deg en god pris på sitt demo eks av EAR 324. EAR 324 er utover ASR riaa'ne etter min mening blant de beste kjøpene basert på ytelse/pris, noe jeg sier selv om EAR 324 ligger på USD 3995 eller ca DKK/NOK 30000.

jakr

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2004
Antall liker
115
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
fikk et tilbud på ear 324 fra jens og det kommer på under 25k ferdig momset. regner det som et rimelig bra tilbud. sitter her å vurderer denne opp mot audionet pam (begge kan kjøres balansert). det er tid for å bestemme seg snart og i øyeblikket har jeg har en følelse av at pam-en er et bedre kjøp? de har tilnærmet samme pris i dollarlandet.
jakr

jakr

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2004
Antall liker
115
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
fikk et tilbud på ear 324 fra jens og det kommer på under 25k ferdig momset. regner det som et rimelig bra tilbud. sitter her å vurderer denne opp mot audionet pam (begge kan kjøres balansert). det er tid for å bestemme seg snart og i øyeblikket har jeg har en følelse av at pam-en er et bedre kjøp? de har tilnærmet samme pris i dollarlandet.
jakr

vet ikke hvor navnet jens kom inn i bildet. :-/ det er hans iversen hos artsound som har kommet med det gode tilbudet. kredit skal gis til de som kommer med tilbud ;D

edit: jeg fikk ikke rettet det forrige innlegget

jakr

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
jakr
Har du bestemt deg for pam eller ear?!
:-X

jakr

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.11.2004
Antall liker
115
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
1
nei, jeg har fått en del gode tilbud både på ear og pam. jeg merker at jeg heller ørlite mot pam-en av en eller annen grunn (tror det er krone-per-kilo faktoren som spiller inn her, og det at den passer inn i oppsettet - waf heter det vist ;D).

den tiltaler med sitt rene design og det faktum at den har de funksjoner som jeg trenger i rimelig fremtid.

det som holder meg tilbake er at den har vært i omløp i en årrekke uten å være testet av noen av de "seriøse" tidsskriftene utenfor tysklands grenser - det er muligens ikke et negativt tegn:)

jeg vet at pam er en god match mot det utstyret jeg har, så der er jeg ok. det jeg ikke vet er om ear er bedre. de er jo tilnærmet umulig å få testet ut.

jakr

Topp Bunn