:o 8) ;D
11.08.2009 #3 Akapaz Overivrig entusiast Ble medlem 11.02.2008 Innlegg 677 Antall liker 194 Sted Sørreisa Torget vurderinger 1 Dette kan jo bli interessant å følge med på videre...
11.08.2009 #4 E EngelholmAudio Bransjeaktør Ble medlem 04.08.2007 Innlegg 434 Antall liker 1 Akapaz skrev: Dette kan jo bli interessant å følge med på videre... Klikk for å utvide... Tack! Detta är en teaser och framöver hoppas jag kunna bjuda på smakprover!
Akapaz skrev: Dette kan jo bli interessant å følge med på videre... Klikk for å utvide... Tack! Detta är en teaser och framöver hoppas jag kunna bjuda på smakprover!
16.08.2009 #6 E EngelholmAudio Bransjeaktør Ble medlem 04.08.2007 Innlegg 434 Antall liker 1 RoDa skrev: Kult EA! Ser frem til fortsettelsen. R Klikk for å utvide... Tack RoDa! Har väl insett mina begränsningar vad gäller gitarr-spel...så nu är det att börja plocka dom mest intressanta som står i kö att få göra seriösa inspelningar. 8) Håller själv tummarna på stråk-kvartetten!
RoDa skrev: Kult EA! Ser frem til fortsettelsen. R Klikk for å utvide... Tack RoDa! Har väl insett mina begränsningar vad gäller gitarr-spel...så nu är det att börja plocka dom mest intressanta som står i kö att få göra seriösa inspelningar. 8) Håller själv tummarna på stråk-kvartetten!