Oppsettet slik det var rundt juletider

Pre amp DpC1b

DPA1 Gromguten........

Dp Dac 800

Dynabel Euforia

Supra stikk+dp nettstøyfilter...Helt nederst viser høgtaler kabelen Mundorf Silver/Gold solid core høyttalerkabel.

dp logo
Det begynte med en sofalur der jeg fikk en vision om hvordan og hvor lang tid
koste hva det måtte...Dengang var kona sjef over stua op potteplanter dekket hele poppen..Duverden så mye mikk makk til og begynne med,Først ommøblering der kona nesten måtte gå. ;D
Også serlig med strømmen.Virket som dette ble mer og mer avgjørende etter hvert komponentene ble skiftet ut.Faktisk helt avgjørende med Skermet kabel og feritter virket som tusen..(Sikkert mye og ta tak i senere)
Romdemping var også en stor utfordring og føler jeg er innenfor en rimelig løsning
Den siste løft var 16 amp egen kurs og dette ga en større klang/vidde samt mer kontante slag.
Jeg har byttet ut alt untatt dynabelene.Dette tok ca 1 år.Med konsulent hjelp
Ingen ringere enn Frode Steen (utviklingen av dynaBel høyttalere)
Samt gode tips fra L.Erntsen.T.Andrevik.audiofil.n
Før denne oppgraderingen kunne jeg knapt spille med noe volum uten og konsumere mengder med xo..
Til en forandring i dag kan jeg med god toleranse spille 90+dB på det meste av musikk uten ørene sliter.Utroligt dynamisk kraftfullt og meget troverdig lyd bilde..
(Selvskryt)Jeg har ikke hørt bedre oppsett enda...Men for all del verden er stor Og folk har mye bra og bedre utstyr rundt omkring....
Oppsett
Dynabel Euforia ferdigbygg
Dp A1
Dp C1b
Driverk
Dp dac 800
Kabling:
Mundorf XLR 1,0m - 1,0mm DIY Signalkabel X 2
Høyttalerkabel - Mundorf Silver/Gold, 2m M/WBT-0660 Spader med 6,4mm 2 par
Strøm:
16A Egen kurs
Supra Strømfordeler MD06-EU/SP - 6 veis