Forumet ser ikke ut fortiden, forsiden her blitt oppdatert det siste halvåret, bruktbørsen renner over av tull og ball, det er utrolig uoversiktelig etter at de ti nyeste inleggene funksjonen ble fjernet fra forsiden. ettersom forumet har vokst er det utrolig tungvint å finne tilbake til eldre tråder siden alt hifi stoff er under samme gruppe: hifi generelt.
Det er på tide å dele forumet opp i flere deler. kategoriforslag:
høyttalere
Digitale kilder
Analoge kilder
For og effektforsterkere
Jeg skjønner at det er mye å holde styr på for Høvdingen, jeg foreslår derfor at det blir utnevnt flere moderatorer slik at forumet og bruktbørsen forblir ryddig og oversiktlig.
Hvis det er mangel på penger som forårsaker dette - hva med å opprette en Paypal donasjons ordning?
Når folket har råd til krell, ML og strømkabler til 10k/stk. så burde det være mulig å avse et par hundrelapper i året.
Kim
Det er på tide å dele forumet opp i flere deler. kategoriforslag:
høyttalere
Digitale kilder
Analoge kilder
For og effektforsterkere
Jeg skjønner at det er mye å holde styr på for Høvdingen, jeg foreslår derfor at det blir utnevnt flere moderatorer slik at forumet og bruktbørsen forblir ryddig og oversiktlig.
Hvis det er mangel på penger som forårsaker dette - hva med å opprette en Paypal donasjons ordning?
Når folket har råd til krell, ML og strømkabler til 10k/stk. så burde det være mulig å avse et par hundrelapper i året.
Kim