Dugnad nå!

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Forumet ser ikke ut fortiden, forsiden her blitt oppdatert det siste halvåret, bruktbørsen renner over av tull og ball, det er utrolig uoversiktelig etter at de ti nyeste inleggene funksjonen ble fjernet fra forsiden. ettersom forumet har vokst er det utrolig tungvint å finne tilbake til eldre tråder siden alt hifi stoff er under samme gruppe: hifi generelt.
Det er på tide å dele forumet opp i flere deler. kategoriforslag:
høyttalere
Digitale kilder
Analoge kilder
For og effektforsterkere

Jeg skjønner at det er mye å holde styr på for Høvdingen, jeg foreslår derfor at det blir utnevnt flere moderatorer slik at forumet og bruktbørsen forblir ryddig og oversiktlig.
Hvis det er mangel på penger som forårsaker dette - hva med å opprette en Paypal donasjons ordning?
Når folket har råd til krell, ML og strømkabler til 10k/stk. så burde det være mulig å avse et par hundrelapper i året.

Kim

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Støttes så uendelig fullt ut.
Som det er nå er sentralen ett katastrofeområde.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Ta en titt på prisjakt.se forresten. Mer perfekt enn dette blir det ikke.

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Hvis det er mangel på penger som forårsaker dette - hva med å opprette en Paypal donasjons ordning?
Når folket har råd til krell, ML og strømkabler til 10k/stk. så burde det være mulig å avse et par hundrelapper i året.
Kim
Bifalles!!!! (selv om jeg verken har Krell eller dyre kabler ;))

Forresten er det noen som vet hvordan jeg kan oppdatere uten å falle rett tilbake på hovedsiden?

Lin

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.574
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Men da går du jo glipp av alle de interessante bruktannonsene som oppdateres på forsiden ;-)

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Ta en titt på prisjakt.se forresten. Mer perfekt enn dette blir det ikke.
Prisjakt.se har en fin forside - ingen tvil om det.

Vi er snart ferdig med nye Hifisentralen, og det kommer til å bli en del forandringer som vil gjøre HFS til et mer oversiktlig sted.

Mvh
Høvdingen

Topp Bunn