Jeg har endelig klart å få tak i en 1219, men den mangler lokk.
Noen som har noe sånt liggende, eller har ideer om noe som kan passe?
Jeg har endelig klart å få tak i en 1219, men den mangler lokk.
Dette vet Vidar P. alt om. Dessforuten ville jeg heller anbefalt en Linn (hvis du absolutt skal ha en spiller av det gammelmodige slaget). Selv har jeg hatt mange Dual 701. Jeg bare gir dem bort etter hvert som de kommer inn. Take my drift?Hva må man betale for en strøken 1219 eller 701 i dag ?
Dette var jo kjempe spillere på 70 tallet .
Hva har du tenkt å bruke for pick up på den ?
Som gammel Dualist har man jo ett litt spesielt forholdDette vet Vidar P. alt om. Dessforuten ville jeg heller anbefalt en Linn (hvis du absolutt skal ha en spiller av det gammelmodige slaget). Selv har jeg hatt mange Dual 701. Jeg bare gir dem bort etter hvert som de kommer inn. Take my drift?
Ha Ha, du er latterlig!Dette vet Vidar P. alt om. Dessforuten ville jeg heller anbefalt en Linn (hvis du absolutt skal ha en spiller av det gammelmodige slaget). Selv har jeg hatt mange Dual 701. Jeg bare gir dem bort etter hvert som de kommer inn. Take my drift?
Kan du være så snill å sende meg den neste 701 som kommer inn? Betaler selvsagt spiller pluss frakt.Selv har jeg hatt mange Dual 701. Jeg bare gir dem bort etter hvert som de kommer inn. Take my drift?
Denne var slettes ikke strøken, så jeg vet ikke hva en sådan går for.Hva må man betale for en strøken 1219 eller 701 i dag ?
Hva har du tenkt å bruke for pick up på den ?
Hva må man betale for en strøken 1219 eller 701 i dag ?
Hva har du tenkt å bruke for pick up på den?